ظروف میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار و کشف بیش از ۲۳ هزار قلم انواع ظروف شیشه­ای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمدرضامزیدی” ، گفت: در راستای مبارزه با واردکنندگان کالای قاچاق، ماموران پلیس روز گذشته از ورود یک محموله سنگین لوازم آشپزخانه قاچاق به این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس روز گذشته ضمن شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۳ هزار قلم انواع ظروف شیشه­ای خارجی به وزن ۱۲ تن را کشف کردند.

محمدرضا مزیدی ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را سه میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: ماموران در این رابطه یک متهم را نیز دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس یزد تصریح کرد: قاچاقچیان، این محموله ظروف شیشه ­ای خارجی را بدون مجوز گمرکی و به صورت قاچاق از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به یزد را داشتند که توسط ماموران  پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مزیدی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان نظام اقتصادی و واردکنندگان کالاهای قاچاق، از اولویت­های مهم و اصلی پلیس  است که با تلاش شبانه­روزی ماموران در این راستا موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *