نقش موثر نهادهاي اجتماعي در ترويج فرهنگ مشاركت عمومي/كاهش تقاضا، بازدارنده ترين راه مقابله با قاچاقچيان كالا

فرمانده انتظامي استان به نقش دستگاه هاي دولتي به ويژه نهادهاي فرهنگي در امنيت اشاره و تاكيد كرد: ترويج فرهنگ مشاركت و سهيم كردن اجتماع در توليد، حفظ و گسترش نظم در جامعه، گامي بلند در تامين امنيت پايدار است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “روح الامين قاسمي” در ديدار با رئيس كنگره 3000 شهيد استان سمنان اظهار داشت: مشكلات متعدد زندگي اجتماعي در عصر كنوني، نياز جامعه به الگوبرداري از سيره شهيدان را به وضوح نشان مي دهد.

وي هدف نهايي دشمنان انقلاب اسلامي در تقابل با ايران را براندازي نظام خواند و تاكيد كرد: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا با برگزاري يادواره ها و بزرگداشت ها، قويترين سلاح نظام اسلامي براي مقابله با جنگ نرم است.

سردار قاسمي به توصيه هاي مكرر فرمانده معظم كل قوا در حوزه جنگ نرم با عناويني چون، تهاجم، شبيخون و ناتوي فرهنگي اشاره و خاطرنشان كرد: دشمنان سال هاست كه از برخورد و تقابل فيزيكي با ملت ايران نااميده شده و از همين رو با استفاده از رسانه و فضاي مجازي به جنگ با كشور برخواسته اند.

اين مسئول انتظامي به ضرورت پياده سازي سياست هاي اقتصاد مقاومتي براي پيشرفت و توسعه كشور اشاره و تصريح كرد: مبارزه با قاچاق كالا يكي از بخش هاي مهم اين برنامه كلان است كه نيروي انتظامي اين مسئله را در صدر ماموريت هاي خود در نظر گرفته است.

وي ورود ساير دستگاه ها و به ويژه مردم در حوزه مباره با قاچاق کالا را ضروري خواند و تاكيد كرد: كاهش تقاضا در بازار كالاهاي قاچاق بازدارنده ترين راه مقابله با قاچاقچيان كالاست.

فرمانده انتظامي استان سمنان در ادامه ،ترويج اخلاق و معنويت در جامعه را در ارتقاي امنيت اجتماعي موثر خواند و گفت: از ياد بردن ايثارگري ها، رشادت ها و جانفشاني هاي شهدا و صبر و ايستادگي خانواده هاي آنان، گذشتن از مرز عيني اخلاق است.

سردار قاسمي به نقش ساير دستگاه هاي دولتي و عمومي جامعه به ويژه نهادهاي فرهنگي در تامين امنيت اشاره و اضافه كرد: ترويج فرهنگ مشاركت عمومي و سهيم كردن اجتماع در روند توليد، تامين و گسترش امنيت، بسيار حائز اهميت است.

در ادامه اين نشست “فريدون” رئيس كنگره 3000 شهيد استان سمنان ضمن قدرداني از نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومي، ماموران پليس را ادامه دهندگان واقعي شهيدان دانست.

وي با تاكيد بر نقش مردم و ساير دستگاه ها بر امنيت، تصريح كرد: همراهي مردم و جامعه با نيروهاي انتظامي و امنيتي كشور، سازه اقتدار و امنيت ملي ايران اسلامي را مستحكم تر از قبل خواهد كرد.

فريدون در بخش ديگري از سخنانش ايستادگي و صبر خانواده هاي شهدا، جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامي را الگوي مناسب مقاومت در برابر دشمنان دانست و افزود: در توليد آثار فرهنگي و هنري كنگره شهداي استان، شرح زندگي پدران و مادران شهيدان را براي استفاده جوانان و نوجوانان قرار مي دهيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *