توجه به دين زمينه بروز جرايم را کاهش مي دهد

فرمانده انتظامي استان گفت: توجه به دين و انس با قرآن، زمينه بروز جرايم و ناهنجاري هاي اجتماعي را کاهش مي دهد و باعث افزايش خودکنترلي خواهد شد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” حسين رحيمي ” در آيين تجليل از حافظان نظم و امنيت که در سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان برگزار شد، ضمن عرض تسليت به مناسبت عزاداري سيد و سالار شهيدان بيان داشت: سازمان قضايي نيروهاي مسلح، مسير جديدي را که همان آگاه سازي، تشويق و ترغيب کارکنان است ، آغاز کرده که نقش بسيار مهمي در کاهش جرايم و افزايش سلامت اداري در بين مجموعه نيروهاي مسلح داشته است.

وي، نيروي انساني هر دستگاه و سازمان را مهمترين سرمايه آن دستگاه خواند و افزود: ما درمجموعه نيروي انتظامي تلاش کرده ايم که با برگزاري کلاس هاي آگاه سازي، بهره گيري از توان و ظرفيت ديني و مذهبي، ميزان خودکنترلي را در بين کارکنان ارتقاء دهيم.

سردار رحيمي به تشکيل قرارگاه جهادي صيانت اداري در مجموعه نيروي انتظامي استان اشاره کرد و گفت: با تشکيل اين قرارگاه و تدوين و اجراي برنامه هاي مختلف سلامت سازي اداري و ارتقاء رفتار سازماني، ميزان جرايم رخ داده در بين کارکنان کاهش چشمگيري داشته و تلاش مي کنيم اين روند را ادامه دهيم.

وي برگزاري دروه هاي بصيرت، محافل انس با قرآن، نمازهاي جماعت، پرداخت پاداش به کارکنان که پيشنهادات رشوه متهمان را رد مي کنند، بخشي از اقدامات نيروي انتظامي در حوزه سلامت اداري خواند.

اين مقام ارشد انتظامي کشف 67 تن مواد مخدر، کشف 90 درصدي جرايم رخ داده در استان و ساير موفقيت هاي نيروي انتظامي را در سايه سلامت کارکنان و توجه به امر سالم سازي در درون مجموعه ناجا عنوان کرد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان راه اندازي سامانه 197 با شعار ” اين بار شما پليس ما باشيد” را اقدامي در جهت بسترسازي قضاوت همگاني بر عملکرد پليس خواند و تصريح کرد: درسال جاري برابر پايش هاي آماري، ميزان انتقادها و شکايات از عملکرد نيروي انتظامي نسبت به گذشته کاهش پيدا کرده است./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *