توجه به دین زمینه بروز جرایم را کاهش می دهد

فرمانده انتظامی استان گفت: توجه به دین و انس با قرآن، زمینه بروز جرایم و ناهنجاری های اجتماعی را کاهش می دهد و باعث افزایش خودکنترلی خواهد شد.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسین رحیمی ” در آیین تجلیل از حافظان نظم و امنیت که در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان بیان داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح، مسیر جدیدی را که همان آگاه سازی، تشویق و ترغیب کارکنان است ، آغاز کرده که نقش بسیار مهمی در کاهش جرایم و افزایش سلامت اداری در بین مجموعه نیروهای مسلح داشته است.

وی، نیروی انسانی هر دستگاه و سازمان را مهمترین سرمایه آن دستگاه خواند و افزود: ما درمجموعه نیروی انتظامی تلاش کرده ایم که با برگزاری کلاس های آگاه سازی، بهره گیری از توان و ظرفیت دینی و مذهبی، میزان خودکنترلی را در بین کارکنان ارتقاء دهیم.

سردار رحیمی به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت اداری در مجموعه نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: با تشکیل این قرارگاه و تدوین و اجرای برنامه های مختلف سلامت سازی اداری و ارتقاء رفتار سازمانی، میزان جرایم رخ داده در بین کارکنان کاهش چشمگیری داشته و تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم.

وی برگزاری دروه های بصیرت، محافل انس با قرآن، نمازهای جماعت، پرداخت پاداش به کارکنان که پیشنهادات رشوه متهمان را رد می کنند، بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه سلامت اداری خواند.

این مقام ارشد انتظامی کشف ۶۷ تن مواد مخدر، کشف ۹۰ درصدی جرایم رخ داده در استان و سایر موفقیت های نیروی انتظامی را در سایه سلامت کارکنان و توجه به امر سالم سازی در درون مجموعه ناجا عنوان کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان راه اندازی سامانه ۱۹۷ با شعار ” این بار شما پلیس ما باشید” را اقدامی در جهت بسترسازی قضاوت همگانی بر عملکرد پلیس خواند و تصریح کرد: درسال جاری برابر پایش های آماری، میزان انتقادها و شکایات از عملکرد نیروی انتظامی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *