تاکيد فرمانده انتظامي ايلام بر آماده‌سازي کمربندي غربي مهران تا اربعين

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه امنيت ترافيکي مهمترين دغدغه پليس براي اربعين است ، گفت: اگر کمربندي غربي مهران تا اربعين درست نشود مشکل ترافيک سال گذشته در اين محور تکرار مي‌شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”نورعلي ياري” اظهار کرد:بخش عمده‌اي از رزمايش اربعين بر دوش نيروي انتظامي است و در اين راستا قرارگاه اربعين تشکيل‌شده و در حال برنامه‌ريزي مستمر هستيم.

وي بابيان اينکه تمام رده‌هاي پليس، محور “حميل” تا نقطه صفر مرزي مهران را از زمين و هوا تحت کنترل قرار مي‌گيرند، خاطرنشان کرد: زائران اربعين مانند سال گذشته از امنيت کافي برخوردار خواهند بود.

سردار ياري افزود: ورود تعداد زيادي از اتباع ساير کشورها به‌ويژه اتباع افغاني، هندي و پاکستاني که بدون رواديد در ايام اربعين سال گذشته به مرز مهران مراجعه کرده بودند، مشکلات بسياري را ايجاد کرد لذا امسال به‌طورجدي از ورود و خروج اين افراد جلوگيري خواهد شد.

فرمانده انتظامي ايلام يادآور شد: با تمهيدات انديشيده شده در ورودي استان‌هاي خوزستان، همدان و کرمانشاه از تردد اين افراد به استان ايلام جلوگيري مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه امنيت ترافيکي مهمترين دغدغه پليس براي اربعين است ، گفت: کمربندي غربي مهران يکي از پروژه هاي مهمي است که با راه اندازي و تکميل آن بسياري از مشکلات ترافيکي شهر مهران کم مي شود.

سردار ياري با تأکيد بر آماده سازي اين پروژه ، گفت: اربعين يک موضوع ملي است پس نگاه مسئولان در اختصاص بودجه براي تکميل پروژه هاي عمراني در دروازه عتبات عاليات بايد نگاه ملي باشد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *