تاکید فرمانده انتظامی ایلام بر آماده‌سازی کمربندی غربی مهران تا اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت ترافیکی مهمترین دغدغه پلیس برای اربعین است ، گفت: اگر کمربندی غربی مهران تا اربعین درست نشود مشکل ترافیک سال گذشته در این محور تکرار می‌شود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”نورعلی یاری” اظهار کرد:بخش عمده‌ای از رزمایش اربعین بر دوش نیروی انتظامی است و در این راستا قرارگاه اربعین تشکیل‌شده و در حال برنامه‌ریزی مستمر هستیم.

وی بابیان اینکه تمام رده‌های پلیس، محور “حمیل” تا نقطه صفر مرزی مهران را از زمین و هوا تحت کنترل قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: زائران اربعین مانند سال گذشته از امنیت کافی برخوردار خواهند بود.

سردار یاری افزود: ورود تعداد زیادی از اتباع سایر کشورها به‌ویژه اتباع افغانی، هندی و پاکستانی که بدون روادید در ایام اربعین سال گذشته به مرز مهران مراجعه کرده بودند، مشکلات بسیاری را ایجاد کرد لذا امسال به‌طورجدی از ورود و خروج این افراد جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده در ورودی استان‌های خوزستان، همدان و کرمانشاه از تردد این افراد به استان ایلام جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت ترافیکی مهمترین دغدغه پلیس برای اربعین است ، گفت: کمربندی غربی مهران یکی از پروژه های مهمی است که با راه اندازی و تکمیل آن بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر مهران کم می شود.

سردار یاری با تأکید بر آماده سازی این پروژه ، گفت: اربعین یک موضوع ملی است پس نگاه مسئولان در اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی در دروازه عتبات عالیات باید نگاه ملی باشد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *