همدلي و اخوت بين بخشي، لازمه حفظ امنيت است

فرمانده انتظامي استان، همدلي و اخوت بين بخشي را لازمه حفظ امنيت جامعه خواند و گفت: حرکت پليس براي حفظ امنيت جامعه، حرکتي همدل و همسو با ساير بخش ها است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”حسين رحيمي” در نشست با رئيس کل و قضات دادگستري سيستان و بلوچستان به مناسبت هفته نيروي انتظامي ، گفت: موفقيت هاي امروز ناجا، در بخش هاي مختلف، علاوه بر حمايت هاي مردمي، نشأت گرفته از همکاري، مساعدت ها و تلاش ها بي شائبه مسئولان دستگاه قضائي در سراسر استان است.

سردار رحيمي، رابطه نيروي انتظامي با دستگاه قضا را رابطه اي دوستانه و برادرانه خواند و گفت: با هم افزايي مشترک و ارتباط تگاتنگ ،همچون گذشته مي توانيم موفقيت هاي بزرگي را در مبارزه با مخلان امنيت، اخلال گران نظم عمومي و ارتقاء امنيت جامعه رقم بزنيم.

وي تصريح کرد: ما در پايش هاي آماري در مي يابيم که دشمنان اقدامات و تلاش هاي خود را براي ضربه به نظام کم نکرده اند بلکه افزايش داده اند ولي با لطف خداوند در توطئه هاي خود ناکام مانده اند که تحقق آن نتيجه وفاق، همدلي و حمايت هاي همه جانبه دستگاه ها از متوليان امنيت مي باشد.

سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود، همدلي و اخوتي را که مورد تأکيد مقام معظم رهبري مي باشد، لازمه ي جامعه امروزي دانست و گفت: نيروي انتظامي تلاش کرده که با همکاري همه دستگاه ها، در راستاي حفظ امنيت جامعه حرکت کند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در بخش پاياني سخنان خود ضمن اشاره به اينکه روز به روز شاخص هاي امنيتي در استان بهتر مي شود، خاطر نشان کرد: تلاش کرده ايم با تبيين چشم اندازها و طراحي برنامه ها مدون،عملياتي و همسو در جهت ارتقاء ضريب امنيتي جامعه قدم برداريم.

نيروي انتظامي، خاکريز اول تأمين امنيت جامعه
در ادامه اين نشست حجت الاسلام والمسلمين”حميدي”رئيس کل دادگستري استان فرا رسيدن اين هفته را به کارکنان خدوم ناجا تبريک گفت و تقارن آن با ايام محرم را که معنويت خاصي دارد به فال نيک گرفت.

وي افزود: اين هفته فرصت مناسبي براي تقدير از نيروي انتظامي است و با بررسي عملکرد پليس در مي يابيم که سال به سال خدمات اين نيرو به مردم بهتر شده و رضايت مندي نيز ارتقاء پيدا کرده است.

حميدي تصريح کرد: امروز مردم، حضور نيروي انتظامي را در تمام شئونات و بخش هاي زندگي خود از درون شهرها و روستاها گرفته تا مناطق مرزي حس مي کنند .

رئيس کل دادگستري سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود، وجود هيئت هاي مذهبي و عزاداري براي امام حسين (ع) را يک اقدام فرهنگي خواند و گفت:در کنار اين اقدام فرهنگي مهم و بنيادي، ما حضور پررنگ مأموران نيروي انتظامي را براي استقرار امنيت هيئت ها مشاهده مي کنيم.

حجت الاسلام والمسلمين”حميدي” با اشاره به اتفاقات و ناامني ها رخ داده در برخي از کشورهاي اروپايي گفت:اين ناامني ها به دليل رشد اسلام هراسي در کشورهاي اروپايي اتفاق مي افتد و دشمنان تلاش مي کنند با اين اقدامات،چهره اسلام را در اذهان مردم جهان نازيبا جلوه دهند.

وي تصريح کرد: امروز استان سيستان و بلوچستان به تنگه احد نظام تبديل شده و نقش حفاظت از کل جمهوري اسلامي ايران را بر عهده دارد و با لطف خداوند و تلاش دستگاه هاي مرتبط ضريب امنيتي در استان،در سطح بسيار بالايي قرار دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، تقويت برگزاري جلسات مسئولان دستگاه قضائي و نيروي انتظامي را يک ضرورت خواند و گفت:با افزايش جلسات مي توانيم، مشکلات و کاستي هاي شناسايي شده را بهتر برطرف کنيم و با هم افزايي مشترک در ارتقاء امنيت جامعه قدم برداريم.

رئيس کل دادگستري سيستان و بلوچستان در پاياناين اين نشست به افتتاح يگان حفاظت دادگستري در استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته، تا آينده بسيار نزديک، ابلاغ اوراق و اجراي احکام قضائي به صورت الکترونيکي نيز محقق خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *