اهتمام ناجا به فريضه امر به معروف و نهي از منكر ستودني است

نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهركرد در همايش پليس، اصناف و امنيت، گفت: اهتمام ناجا به فريضه امر به معروف و نهي از منكر ستودني است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،حجت السلام “نكونام” در همايش “پليس، اصناف و امنيت” با حضور فرمانده انتظامي استان، روساي ادارات و با شركت اصناف و بازاريان به تشريح حادثه كربلا پرداخت و بعد از آن بر نقش برجسته اصناف در تامين امنيت اقتصادي، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي اشاره کرد و گفت: بخش اعظمي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ثمره حمايت و پشتيباني‌هاي بي‌دريغ اصناف و تلاش نيروي انتظامي در برقراي امنيت اقتصادي كشور است.

امام جمعه شهركرد با تبريک هفته نيروي انتظامي، از امنيت به عنوان زيربناي اصلي توسعه اقتصادي ياد کرد و گفت: امنيت فعلي کشور را مديون تلاش هاي سروقامتان نيروي انتظامي هستيم، که اين مهم ارمغان آور پيشرفت و توسعه در ابعاد مختلف بوده است.

وي با بيان اينكه اقدامات مؤثر و مثبت كاركنان انتظامي ارمغان امنيت و آرامش جامعه را به همراه داشته است، افزود: كاركنان انتظامي از اين حيث كه در لباس مقدس پليس خدمتگزار نظام اسلامي و مردم در سنگر تأمين نظم و امنيت هستند بايد به وجود خود افتخار كرده و به ارزش و تقدس كارشان ايمان داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در استان گفت: نيروي انتظامي در كنار انجام شايسته مأموريت هاي خود، اهتمام جدي به فريضه ديني امر به معروف و نهي از منكر دارد و اين امر ستودني است.

حجت الاسلام و المسلمين نكونام نقش نيروي انتظامي را در برقراري نظم و امنيت اجتماعي مهم ارزيابي کرد و افزود: نيروي انتظامي مولد امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي شبانه روزي کارکنان انتظامي به دست آمده و ما بايد قدردان اين نعمت ارزشمند الهي باشيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *