کارکنان ناجا معلمان نظم، انضباط و ادب در جامعه هستند

نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه عملکرد کارکنان ناجا در جامعه با ميزان رضايت مردم از نظام جمهوري اسلامي ارتباط مستقيم دارد، گفت: کارکنان ناجا معلمان نظم، انضباط و ادب در جامعه هستند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين”ابوالقاسم يعقوبي” در ديدار فرماندهان انتظامي خراسان شمالي ضمن تبريک هفته ناجا و تسليت به مناسبت فرارسيدن ماه محرم از تلاش کارکنان انتظامي استان در زمينه کاهش آسيب ها و رشد فضايل در جامعه قدرداني کرد و افزود: مجموعه نيروي انتظامي بدون داشتن نگاه تبعيض، ايمان قوي و اعتقادات ريشه دار امنيت را در کشور فراهم کردند.

وي به حديثي از امام حسين(ع) که مي فرمايند “انسان مؤمن کسي است که با نيکي به خلق خدا خدمت کند و کرامت مؤمنان را گرامي بدارد” اشاره کرد و بيان داشت: داشتن اين نوع نگاه در جامعه پشتوانه خدمت صادقانه است.

حجت الاسلام يعقوبي با بيان اينکه امنيت کنوني در کشور مايه افتخار ملت ايران اسلامي است، خاطرنشان کرد: اين امنيت نشأت گرفته از داشتن ايمان خالص بوده که در اين زمينه در قرآن مجيد آمده است «کساني که ايمانشان با ظلم مخلوط نشده باشد مي توانند به امنيت واقعي برسند.»

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي با بيان اينکه عملکرد کارکنان نيروي انتظامي در جامعه با ميزان رضايت مردم از نظام جمهوري اسلامي ارتباط مستقيم دارد، تصريح کرد: کارکنان ناجا معلمان نظم، انضباط و ادب در جامعه هستند.

حجت الاسلام يعقوبي با بيان اينکه نيروهاي مسلح چشم و بازوي ولايت و رهبري هستند، خاطرنشان کرد: مجموعه نيروي انتظامي بايد با اخلاق نيک، قانون را در جامعه اجرا کند چرا که داشتن اخلاق خوب و گذشت ،تأثيرگذاري در جامعه ديني را افزايش مي دهد.

وي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند «مجموعه نيروي انتظامي بايد اقتدار همراه با رحمت داشته باشد.»، افزود: اقتدار و رحمت دو بالي هستند که نيروي انتظامي مي تواند با داشتن آن در اجراي مأموريت هاي محوله به اوج برسد.

امام جمعه شهرستان بجنورد با تأکيد بر اينکه نظام جمهوري اسلامي داراي حکومت ولايي و خدمت در آن افتخار است، افزود: در نظام اسلامي نيروهاي مسلح زينت رهبران به شمار مي آيند و اطاعت از ولايت مايه افتخار آنان است.

حجت الاسلام يعقوبي، نيروهاي مسلح را دژهاي نفوذناپذير دانست و بيان داشت: رخنه دشمنان و سستي دو عاملي هستند که جامعه را ناامن مي کند و کارکنان نيروي انتظامي بايد با هوشياري مراقب اين دو عامل باشند.

وي با بيان اينکه دشمنان با استفاده از فضاي مجازي به دنبال ناامن نشان دادن کشور هستند تا حربه هاي خود را اجرايي کنند، ادامه داد: به حمدالله عليرغم اين همه تبليغات با تلاش و هوشياري نيروهاي مسلح امنيت کامل در کشور حاکم است.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي با اشاره به سخن امام علي(ع) که مي فرمايند «کوچک شمردن دشمنان، آفت ملت قوي و مجموعه توانمند است»، گفت: هر چقدر هم قوي باشيم نبايد دشمنان خود را ضعيف تصور کنيم چرا که اين مايه تباهي است.

وي در پايان با اشاره به اينکه امروز در سايه دين و پشتوانه معنوي در جايگاه مرتفع قرار داريم و مي توانيم در جهان تمدن بسازيم تصريح کرد: در بستر امنيت برنامه ريزي ها براي توسعه و آباداني جوامع اجرايي مي شود.

سردار”عليرضا مظاهري” فرمانده انتظامي خراسان شمالي نيز در اين ديدار گفت: فرامين، تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و نماينده ايشان در استان در اجراي مأموريت هاي محوله به عنوان وظيفه شرعي، قانوني و اخلاقي خود مي داند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه کارکنان انتظامي استان در سايه صبر، مقاومت خانواده هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان و تلاش شبانه روزي کارکنان و صبر و همراهي خانواده آنان توانسته عملکرد مثبتي ارائه دهند، افزود: امنيت حاکم در خراسان شمالي مرهون کمک خداوند، امام زمان(عج)، همراهي مردم، منويات نماينده ولي فقيه، استاندار و نهادهاي امنيتي است.

وي ادامه داد: فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با کمک مرزباني استان، رؤساي عقيدتي سياسي، حفاظت اطلاعات و يگان ويژه اجازه نخواهد داد در راه برقراري نظم و امنيت پايدار، دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي و خون شهدا، برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت، مبارزه با سوداگران مرگ، سارقان و ترويج دهندگان فساد و فحشا و کساني که ارزش هاي انقلاب را ناديده مي گيرند، کوتاهي شود.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي همچنين خاطرنشان کرد: اين نيرو تلاش مي کند با همراهي و همکاري مردم و مسئولان و با رفع کاستي ها به نقطه مطلوب برسد.

سردار “مظاهري” با اشاره به عملکرد اين فرماندهي در نيمه نخست امسال، کاهش 60 درصدي وقوع قتل، کاهش هفت درصدي سرقت هاي مهم، کاهش 10 درصدي جانباختگان تصادفات درون شهري و 13 درصدي متوفيان تصادفات برون شهري، افزايش 99 درصدي کشف موادمخدر، کشف 97 درصدي جرايم فضاي مجازي را از جمله موفقيت هاي کارکنان انتظامي استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته برشمرد.

وي در پايان به امنيت حاکم در مرزهاي خراسان شمالي اشاره کرد و گفت: عليرغم داشتن 31 کيلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان، با تلاش فرماندهي مرزباني استان امنيت مطلوبي در مرزهاي خراسان شمالي حاکم است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *