به گزارش سادس به نقل از رویکرد مجتبي آموزش، در جلسه کميته بازاريابي حوزه دو خراسان رضوي اظهار داشت : مديران شعب بايد زمينه جلب مشتريان به شعب را فراهم کنند و با استفاده از حضور مشتري در شعبه به شناخت نيازهاي آنان پرداخت.
وي افزود: بايد شيوه خدمت رساني به نحوي باشد که هريک از مراجعه کنندگان به شعب با يکبار مراجعه تبديل به مشتري و سپرده گذار دائم شرکت باشند.
معاون حوزه دو خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت : احترام به اربابرجوع و تكريم مشتري جزء اساسيترين سياستهاي مؤسسات و سازمانها است كه از آن با عناوين چون «مشتري نوازي»و «مشتري محوري» ياد ميشود .
امير کاريزنوي در ادامه تصريح کرد : مشتريان رفتارها و نقشهاي ايفاء شده توسط کارکنان شعب را بيش از ساير جنبههاي عمليات به خاطر سپرده و کارکنان يک شعبه بخشي از خدمات بانک محسوب شوند.
وي بابيان اينکه نبايد ارائهکننده خدمت را از خدمت ارائهشده جدا بدانيم خاطرنشان کرد: کارکنان صف ميبايستي چندين نقش را ايفاء کند. يعني علاوه بر تماس با مشتريان و ايفاي نقش يک مشاوره اقتصادي براي آنان به اهداف عملياتي و اهداف بازاريابي توجه ويژه داشته باشند.