به گزارش سادس به نقل از رویکرد مجتبی آموزش، در جلسه کمیته بازاریابی حوزه دو خراسان رضوی اظهار داشت : مدیران شعب باید زمینه جلب مشتریان به شعب را فراهم کنند و با استفاده از حضور مشتری در شعبه به شناخت نیازهای آنان پرداخت.
وی افزود: باید شیوه خدمت رسانی به نحوی باشد که هریک از مراجعه کنندگان به شعب با یکبار مراجعه تبدیل به مشتری و سپرده گذار دائم شرکت باشند.
معاون حوزه دو خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت : احترام به اربابرجوع و تکریم مشتری جزء اساسیترین سیاستهای مؤسسات و سازمانها است که از آن با عناوین چون «مشتری نوازی»و «مشتری محوری» یاد میشود .
امیر کاریزنوی در ادامه تصریح کرد : مشتریان رفتارها و نقشهای ایفاء شده توسط کارکنان شعب را بیش از سایر جنبههای عملیات به خاطر سپرده و کارکنان یک شعبه بخشی از خدمات بانک محسوب شوند.
وی بابیان اینکه نباید ارائهکننده خدمت را از خدمت ارائهشده جدا بدانیم خاطرنشان کرد: کارکنان صف میبایستی چندین نقش را ایفاء کند. یعنی علاوه بر تماس با مشتریان و ایفای نقش یک مشاوره اقتصادی برای آنان به اهداف عملیاتی و اهداف بازاریابی توجه ویژه داشته باشند.