کارکنان شعب باید مشاور اقتصادی مشتریان باشند

شرایط رقابتی در بازار پول به نحوی شده است که تنها ارائه خدمات کافی نیست باید مشاور اقتصادی مشتریان بود.

به گزارش  سادس به نقل از رویکرد مجتبی آموزش، در جلسه کمیته بازاریابی حوزه دو خراسان رضوی اظهار داشت : مدیران شعب باید زمینه جلب مشتریان به شعب را فراهم کنند و با استفاده از حضور مشتری در شعبه به شناخت نیازهای آنان پرداخت.

وی افزود: باید شیوه خدمت رسانی به نحوی باشد که هریک از مراجعه کنندگان به شعب با یکبار مراجعه تبدیل به مشتری و سپرده گذار دائم شرکت باشند.

معاون حوزه دو خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت : احترام به ارباب‌رجوع و تکریم مشتری جزء اساسی‌ترین سیاست‌های مؤسسات و سازمان‌ها است که از آن با عناوین چون «مشتری نوازی»و «مشتری محوری» یاد می‌شود .

امیر کاریزنوی در ادامه تصریح کرد : مشتریان رفتارها و نقش‌های ایفاء شده توسط کارکنان شعب را بیش از سایر جنبه‌های عملیات به خاطر سپرده و کارکنان یک شعبه بخشی از خدمات بانک محسوب شوند.

وی بابیان اینکه نباید ارائه‌کننده خدمت را از خدمت ارائه‌شده جدا بدانیم خاطرنشان کرد: کارکنان صف می‌بایستی چندین نقش را ایفاء کند. یعنی علاوه بر تماس با مشتریان و ایفای نقش یک مشاوره اقتصادی برای آنان به اهداف عملیاتی و اهداف بازاریابی توجه ویژه داشته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *