پليس جان خود را براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي فدا مي کند

حضرت آيت الله العظمي”صافي گلپايگاني” در ديدار فرمانده ناجا با وي، گفت: کارکنان نيروي انتظامي براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي و نيز ايجاد و تامين امنيت کشور جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، حضرت آيت الله العظمي”صافي گلپايگاني” از مراجع معظم تقليد در ديدار فرمانده ناجا با وي در قم، اظهارداشت: کار پليس سبب خوشحالي حضرت ولي عصر(عج) بوده و شغل نيروي انتظامي مهم و با ارزش است و خدمتي بالاتر از کار در اين نيرو نيست.

وي ضمن قدرداني از گزارش ارائه شده توسط سردار اشتري در ابتداي اين ديدار، تصريح کرد: مطلب با اهميتي را فرموديد و ما از عملکرد شما خوشحاليم انشاءالله که زير نظر حضرت ولي عصر(عج) موفق باشيد.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني تصريح کرد:بحمدالله کشور ما از امنيت خوبي برخوردار است؛ زحمات شما خيلي اجر و ثواب دارد، اي کاش من هم با شما بودم.

وي افزود: کارکنان نيروي انتظامي براي حفظ مقاصد ديني، ارزشي و انقلابي و نيز ايجاد و تامين امنيت کشور جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند؛حفظ مملکت در برابر دشمنان در دستان شماست، و روز به روز دشمنان را مأيوس مي کنيد.

معظم له به ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان “اباعبدالله الحسين(ع) اشاره کرد و گفت: در ماه محرم نيز نيروي انتظامي زحمات زيادي متحمل مي شوند و اين خيلي با ارزش است.

اين مرجع عاليقدر در پايان گفت: سلام من را به کارکنان نيروي انتظامي برسانيد و هر چه خدمات را بهتر انجام دهيد باعث خوشحالي حضرت ولي عصر (عج) خواهد بود.

اهتمام ويژه ناجا به موضوع امنيت اخلاقي

سردار “حسين اشتري” نيز در ابتداي اين ديدار با بيان اينکه در آستانه هفته ناجا قرار داريم، گفت: توفيقي شد تا از راهنمايي مراجع و علما در قم بهره مند شويم.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي شبانه روز در حال خدمت است و بيشترين خدمات را به مردم ارائه مي کند، گفت: مردم در طول روز با ناجا سر و کار دارند و بحمدالله امنيت بسيار خوبي در کشور وجود دارد.

فرمانده ناجا افزود: به برکت ائمه، دعاي علما، هدايت هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، خون شهداء و حمايت هاي مردم شاهد امنيت در کشور هستيم و ناجا نيز در اين امنيت سهم زيادي دارد.

وي با بيان اينکه ناجا يار مهربان مردم و بخصوص ضعفاست، افزود:کارکنان نيروي انتظامي در اجراي ماموريت با انواع خطر روبرو هستند و در سال تعداد زيادي از کارکنان شهيد مي شوند.

سردار اشتري با بيان اينکه براي پاسداري از ارزش هاي انقلاب و در راستاي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) اقدامات خوبي انجام داده ايم، گفت: ناجا به موضوع امنيت اخلاقي نيز اهتمام ويژه اي دارد.

وي با اشاره به تردد بيش از دو ميليون زائر از مرزهاي ايران براي حضور در پياده روي اربعين، ابراز اميدواري کرد:انشاءالله با نظم و امنيت مطلوب اين مراسم و همچنين مراسمات محرم به خوبي انجام شود.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: در درون سازمان روحيه انقلابي و فرهنگي خوبي به همت عقيدتي سياسي حاکم است و 800 مبلغ در ناجا وجود دارد تا انشاالله جايگاه معنوي ناجا را ارتقاء دهيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *