پلیس جان خود را برای حفظ مقاصد دینی، ارزشی و انقلابی فدا می کند

حضرت آیت الله العظمی”صافی گلپایگانی” در دیدار فرمانده ناجا با وی، گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای حفظ مقاصد دینی، ارزشی و انقلابی و نیز ایجاد و تامین امنیت کشور جان خود را به خطر انداخته و در این راه حتی به شهادت می رسند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، حضرت آیت الله العظمی”صافی گلپایگانی” از مراجع معظم تقلید در دیدار فرمانده ناجا با وی در قم، اظهارداشت: کار پلیس سبب خوشحالی حضرت ولی عصر(عج) بوده و شغل نیروی انتظامی مهم و با ارزش است و خدمتی بالاتر از کار در این نیرو نیست.

وی ضمن قدردانی از گزارش ارائه شده توسط سردار اشتری در ابتدای این دیدار، تصریح کرد: مطلب با اهمیتی را فرمودید و ما از عملکرد شما خوشحالیم انشاءالله که زیر نظر حضرت ولی عصر(عج) موفق باشید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد:بحمدالله کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است؛ زحمات شما خیلی اجر و ثواب دارد، ای کاش من هم با شما بودم.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی برای حفظ مقاصد دینی، ارزشی و انقلابی و نیز ایجاد و تامین امنیت کشور جان خود را به خطر انداخته و در این راه حتی به شهادت می رسند؛حفظ مملکت در برابر دشمنان در دستان شماست، و روز به روز دشمنان را مأیوس می کنید.

معظم له به ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان “اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و گفت: در ماه محرم نیز نیروی انتظامی زحمات زیادی متحمل می شوند و این خیلی با ارزش است.

این مرجع عالیقدر در پایان گفت: سلام من را به کارکنان نیروی انتظامی برسانید و هر چه خدمات را بهتر انجام دهید باعث خوشحالی حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

اهتمام ویژه ناجا به موضوع امنیت اخلاقی

سردار “حسین اشتری” نیز در ابتدای این دیدار با بیان اینکه در آستانه هفته ناجا قرار داریم، گفت: توفیقی شد تا از راهنمایی مراجع و علما در قم بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت است و بیشترین خدمات را به مردم ارائه می کند، گفت: مردم در طول روز با ناجا سر و کار دارند و بحمدالله امنیت بسیار خوبی در کشور وجود دارد.

فرمانده ناجا افزود: به برکت ائمه، دعای علما، هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خون شهداء و حمایت های مردم شاهد امنیت در کشور هستیم و ناجا نیز در این امنیت سهم زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ناجا یار مهربان مردم و بخصوص ضعفاست، افزود:کارکنان نیروی انتظامی در اجرای ماموریت با انواع خطر روبرو هستند و در سال تعداد زیادی از کارکنان شهید می شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه برای پاسداری از ارزش های انقلاب و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقدامات خوبی انجام داده ایم، گفت: ناجا به موضوع امنیت اخلاقی نیز اهتمام ویژه ای دارد.

وی با اشاره به تردد بیش از دو میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در پیاده روی اربعین، ابراز امیدواری کرد:انشاءالله با نظم و امنیت مطلوب این مراسم و همچنین مراسمات محرم به خوبی انجام شود.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: در درون سازمان روحیه انقلابی و فرهنگی خوبی به همت عقیدتی سیاسی حاکم است و ۸۰۰ مبلغ در ناجا وجود دارد تا انشاالله جایگاه معنوی ناجا را ارتقاء دهیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *