اسارت فرهنگي، عزت و اقتدار کشور را به تاراج مي برد

فرمانده مرزباني کشور با اشاره به اينکه اسارت فرهنگي بسيار سخت تر از اسارت فيزيکي است، گفت: اسارت فرهنگي، عزت و اقتدار کشور را به تاراج مي برد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “قاسم رضايي” در مراسم صبحگاه ستاد مرزباني ناجا با گراميداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: امنيت امروز کشور حاصل تلاش و از خودگذشتگي شهدا است که هيچ گاه نبايد از ياد آنان غافل شويم.

وي، بالاترين گراميداشت را حرکت با بصيرت در مسير شهدا دانست و افزود: دشمن شناسي و اقدام به موقع در برابر تحرکات آنان، ويژگي رزمندگان دفاع مقدس بود، ما نيز بايد در اين ايام که در جنگ سخت نيستيم با افزايش قدرت و آمادگي خود در جهت بازدارندگي در برابر توطئه هاي دشمن تلاش کنيم.

سردار رضايي به وابستگي نيروهاي مسلح کشور به استکبار جهاني در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران افتخار مي کنند که فرمانده آنها يک عالم فقيه و الهي است .

سردار رضايي به امضاء و تاييد آيين نامه انضباطي نيروهاي مسلح توسط مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: اين آيين نامه همانند يک رساله فقهي براي نيروهاي مسلح است .

وي به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در حالي که هنوز انقلاب اسلامي نوپا بود، دشمنان يک جنگ بزرگ جهاني را به واسطه عراق به راه انداختند اما با عنايت خداوند متعال، رهبري الهي امام خميني (ره) ، خلوص نيت رزمندگان و کمک هاي همه جانبه اقشار مختلف مردم، موفق از اين کارزار بزرگ بيرون آمديم.

اين مقام ارشد مرزباني ناجا، عزت، اقتدار و آزادي را نتيجه تلاش و رشادت هاي رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: امنيت امروز ما، هديه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که به امانت به دست ما سپرده شده و بايد با ادامه راه آنان به خوبي از آن پاسداري کنيم.

وي به جبهه ديگر دشمنان بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن با رصد دقيق عامل موفقيت ما در جنگ که همانا دو بال سبز مهدويت و ولايتمداري و نيز بال سرخ اعتقاد به عاشورا و شهادت به جنگ با کانون گرم و اعتقادي خانواده هاي ايراني آمدند.

فرمانده مرزباني ناجا، ابزار دشمن در اين جنگ را ماهواره و اينترنت عنوان کرد و گفت: بايد مواظب باشيم که در اين جنگ اسير نشويم چون اسارت فرهنگي بسيار سخت تر از اسارت فيزيکي است زيرا اسارت فرهنگي، عزت و اقتدار کشور را به تاراج مي برد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *