اسارت فرهنگی، عزت و اقتدار کشور را به تاراج می برد

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه اسارت فرهنگی بسیار سخت تر از اسارت فیزیکی است، گفت: اسارت فرهنگی، عزت و اقتدار کشور را به تاراج می برد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” در مراسم صبحگاه ستاد مرزبانی ناجا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: امنیت امروز کشور حاصل تلاش و از خودگذشتگی شهدا است که هیچ گاه نباید از یاد آنان غافل شویم.

وی، بالاترین گرامیداشت را حرکت با بصیرت در مسیر شهدا دانست و افزود: دشمن شناسی و اقدام به موقع در برابر تحرکات آنان، ویژگی رزمندگان دفاع مقدس بود، ما نیز باید در این ایام که در جنگ سخت نیستیم با افزایش قدرت و آمادگی خود در جهت بازدارندگی در برابر توطئه های دشمن تلاش کنیم.

سردار رضایی به وابستگی نیروهای مسلح کشور به استکبار جهانی در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند که فرمانده آنها یک عالم فقیه و الهی است .

سردار رضایی به امضاء و تایید آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این آیین نامه همانند یک رساله فقهی برای نیروهای مسلح است .

وی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در حالی که هنوز انقلاب اسلامی نوپا بود، دشمنان یک جنگ بزرگ جهانی را به واسطه عراق به راه انداختند اما با عنایت خداوند متعال، رهبری الهی امام خمینی (ره) ، خلوص نیت رزمندگان و کمک های همه جانبه اقشار مختلف مردم، موفق از این کارزار بزرگ بیرون آمدیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا، عزت، اقتدار و آزادی را نتیجه تلاش و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: امنیت امروز ما، هدیه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که به امانت به دست ما سپرده شده و باید با ادامه راه آنان به خوبی از آن پاسداری کنیم.

وی به جبهه دیگر دشمنان بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن با رصد دقیق عامل موفقیت ما در جنگ که همانا دو بال سبز مهدویت و ولایتمداری و نیز بال سرخ اعتقاد به عاشورا و شهادت به جنگ با کانون گرم و اعتقادی خانواده های ایرانی آمدند.

فرمانده مرزبانی ناجا، ابزار دشمن در این جنگ را ماهواره و اینترنت عنوان کرد و گفت: باید مواظب باشیم که در این جنگ اسیر نشویم چون اسارت فرهنگی بسیار سخت تر از اسارت فیزیکی است زیرا اسارت فرهنگی، عزت و اقتدار کشور را به تاراج می برد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *