دويست و هفتاد و دومين شب خاطره در تالار انديشه حوزه هنري برگزار شد

دويست وهفتاد و دومين مراسم شب خاطره با حضور جمعي از کارکنان نيروي انتظامي و تعدادي از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه خانواده هاي آنان در تالار انديشه حوزه هنري برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته نيروي انتظامي دويست وهفتاد و دومين مراسم شب خاطره با حضور سردار حاج بهرام نوروزي ،سردار سيد مجتبي عبدالهي وجمعي از رزمندگان دوران دفاع مقدس در تالار انديشه حوزه هنري برگزار شد.

بنابراين گزارش مراسم شب خاطره به ميزباني معاونت اجتماعي ناجا و با حضور جمعي از کارکنان يگان هاي ويژه ناجا و دانشگاه علوم انتظامي امين برگزار شد.

اين گزارش مي افزايد: در هفته دفاع مقدس وبانزديک شدن به هفته نيروي انتظامي راويان  مراسم شب خاطره از سرداران ومسئولان نيروي انتظامي بودند که هرکدام به بيان خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

اولين راوي اين مراسم سرهنگ علي يونسي فرمانده تيپ الحديد لشگر روح الله بود سپس سردارحاج بهرام نوروزي مشاور فرمانده ناجا و در پايان سردار سيد مجتبي عبدالهي مشاور عالي فرمانده ناجا هرکدام به بيان خاطرات خود پرداختند.

گفتني است ،شب خاطره در اولين پنج شنبه هر ماه در حوزه هنري برگزار مي شود که در اين مراسم رزمندگان به بيان خاطرات خود در دوران دفاع مقدس مي پردازند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *