دویست و هفتاد و دومین شب خاطره در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد

دویست وهفتاد و دومین مراسم شب خاطره با حضور جمعی از کارکنان نیروی انتظامی و تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه خانواده های آنان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته نیروی انتظامی دویست وهفتاد و دومین مراسم شب خاطره با حضور سردار حاج بهرام نوروزی ،سردار سید مجتبی عبدالهی وجمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

بنابراین گزارش مراسم شب خاطره به میزبانی معاونت اجتماعی ناجا و با حضور جمعی از کارکنان یگان های ویژه ناجا و دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در هفته دفاع مقدس وبانزدیک شدن به هفته نیروی انتظامی راویان  مراسم شب خاطره از سرداران ومسئولان نیروی انتظامی بودند که هرکدام به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

اولین راوی این مراسم سرهنگ علی یونسی فرمانده تیپ الحدید لشگر روح الله بود سپس سردارحاج بهرام نوروزی مشاور فرمانده ناجا و در پایان سردار سید مجتبی عبدالهی مشاور عالی فرمانده ناجا هرکدام به بیان خاطرات خود پرداختند.

گفتنی است ،شب خاطره در اولین پنج شنبه هر ماه در حوزه هنری برگزار می شود که در این مراسم رزمندگان به بیان خاطرات خود در دوران دفاع مقدس می پردازند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *