تحقق اقتدار پليس در سايه تعالي رفتار کارکنان

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر نظارت دقيق مديران و فرماندهان بر عملکرد زير مجموعه خود بيان داشت: اقتدار پليس در سايه تعالي رفتار کارکنان، محقق مي شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار “محسن خانچرلي” در جمع فرماندهان و رؤساي پليس هاي تخصصي؛ رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي ناجا، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامين فرماندهي كل قوا را مورد تاكيد قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهي، استفاده از تجهيزات مناسب و بر اساس تكنولوژي هاي روز را اساس اقتدار پليس دانست.

وي افزود:رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد و اقتدار پليس در سايه تعالي رفتار کارکنان،تحقق پيدا مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي، ارتقاء کيفي منزلت اجتماعي پليس را در سايه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوي ماموران انتظامي باعث کسب عزت مي شود و در سايه همين خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت مي دهد و کسب اين عزت از توفيقات الهي است.

خانچرلي تصريح کرد: برنامه ريزي منظم و هدفمند، مهمترين ابزار بهبود خدمت رساني به شهروندان است.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان، خدمت توام با صلابت و احترام و اجراي صحيح قانون را از وظايف نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي، تامين امنيت و آسايش فردي و اجتماعي مردم مي باشد و سازمان نيز خروجي كار خود را رضايت و خشنودي و آرامش مردم مي داند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *