افتخار بزرگ پليس؛ انتساب به ولايت فقيه و خدمت زير پرچم اسلام است

حجت الاسلام “بهشتي پور” ، افتخار بزرگ پليس را انتساب به ولايت فقيه و خدمت زير پرچم اسلام دانست و افزود: پيروي از ولايت سرلوحه امور نيروي انتظامي است و يکي از موفقيت هاي پليس رابطه صميمي اين نيرو با روحانيت است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، جانشين عقيدتي سياسي ناجا در جمع کارکنان پليس يزد، ضمن تبريک دهه ولايت به تشريح جايگاه ولي فقيه در اسلام و وظايف مسلمين در تبعيت از ولايت فقيه پرداخت و آن را از بزرگترين هدايا و دستاوردهاي انقلاب اسلامي عنوان کرد.

وي به نقش رهبري و جايگاه ولايت فقيه در هدايت و تداوم انقلاب اسلامي ايران اشاره و خاطر نشان كرد: تبيين فرايند تحقق اهداف انقلاب اسلامي، راهبري و مديريت، آسيب شناسي، هدايت مسئولان نظام، مديريت و مهار فتنه هاي داخلي و تهديدات خارجي از جمله اقدامات موثر رهبري در تداوم اين انقلاب بوده است.

بهشتي پور در ادامه با اشاره به محتواي آيه 25 سوره “انفال” گفت: اگر در جامعه اسلامي فتنه انگيزي شود هيچ کس از خطرات آن در امان نخواهد بود و همه متضرر خواهند شد لذا قاعده کلي در جهان اسلام مبتني بر پيشگيري از وقوع هر نوع فتنه و فتنه گري است.

جانشين ساعس ناجا با اشاره به هدف اصلي دشمنان در جنگ نرم بيان کرد: اهداف اصلي دشمنان در جنگ نرم، متلاشي كردن كانون گرم خانواده ها و گمراه كردن جوانان كشور است و بهترين راه مقابله با جنگ نرم دشمن، تعميق باورهاي ديني، تمسك به آموزه هاي قرآني، گسترش ارزش هاي اخلاقي و حاكميت روابط عاطفي در خانواده است که در اين زمينه خانواده كاركنان ناجا در جايگاه والايي قرار دارند.

حجت الاسلام بهشتي پور افتخار بزرگ پليس را انتساب به ولايت فقيه و خدمت زير پرچم اسلام دانست و افزود: پيروي از ولايت سرلوحه امور نيروي انتظامي است و يکي از موفقيت هاي پليس رابطه صميمي اين نيرو با روحانيت است.

جانشين ساعس ناجا در پايان تاکيد کرد: در دنياي پرآشوبي که استکبار براي جهان رقم زده و با تمام امکانات به جنگ با اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آمده است، هر خانواده‌اي که در پناه قرآن قرار گيرد از تهاجمات فرهنگي استکبار در امان است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *