افتخار بزرگ پلیس؛ انتساب به ولایت فقیه و خدمت زیر پرچم اسلام است

حجت الاسلام “بهشتی پور” ، افتخار بزرگ پلیس را انتساب به ولایت فقیه و خدمت زیر پرچم اسلام دانست و افزود: پیروی از ولایت سرلوحه امور نیروی انتظامی است و یکی از موفقیت های پلیس رابطه صمیمی این نیرو با روحانیت است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان پلیس یزد، ضمن تبریک دهه ولایت به تشریح جایگاه ولی فقیه در اسلام و وظایف مسلمین در تبعیت از ولایت فقیه پرداخت و آن را از بزرگترین هدایا و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی به نقش رهبری و جایگاه ولایت فقیه در هدایت و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: تبیین فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی، راهبری و مدیریت، آسیب شناسی، هدایت مسئولان نظام، مدیریت و مهار فتنه های داخلی و تهدیدات خارجی از جمله اقدامات موثر رهبری در تداوم این انقلاب بوده است.

بهشتی پور در ادامه با اشاره به محتوای آیه ۲۵ سوره “انفال” گفت: اگر در جامعه اسلامی فتنه انگیزی شود هیچ کس از خطرات آن در امان نخواهد بود و همه متضرر خواهند شد لذا قاعده کلی در جهان اسلام مبتنی بر پیشگیری از وقوع هر نوع فتنه و فتنه گری است.

جانشین ساعس ناجا با اشاره به هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم بیان کرد: اهداف اصلی دشمنان در جنگ نرم، متلاشی کردن کانون گرم خانواده ها و گمراه کردن جوانان کشور است و بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، تعمیق باورهای دینی، تمسک به آموزه های قرآنی، گسترش ارزش های اخلاقی و حاکمیت روابط عاطفی در خانواده است که در این زمینه خانواده کارکنان ناجا در جایگاه والایی قرار دارند.

حجت الاسلام بهشتی پور افتخار بزرگ پلیس را انتساب به ولایت فقیه و خدمت زیر پرچم اسلام دانست و افزود: پیروی از ولایت سرلوحه امور نیروی انتظامی است و یکی از موفقیت های پلیس رابطه صمیمی این نیرو با روحانیت است.

جانشین ساعس ناجا در پایان تاکید کرد: در دنیای پرآشوبی که استکبار برای جهان رقم زده و با تمام امکانات به جنگ با اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده است، هر خانواده‌ای که در پناه قرآن قرار گیرد از تهاجمات فرهنگی استکبار در امان است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *