انهدام باند سارقان مامورنما در غرب مازندران / سرقت ارز از گردشگران خارجي

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان، از شناسايي و انهدام باند پنج نفره سارقان مامورنما در شهرستان هاي “رامسر و تنکابن” که از گردشگران خارجي سرقت مي کردند، خبر داد .
به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “احمدرضا رستمي” با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامور انتظامي از مسافران و گردشگردان خارجي در غرب استان مازندران، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي دريافتند، افرادي ناشناس با استفاده از يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس با جعل عنوان و معرفي خود به عنوان مامور انتظامي، از مسافران و گردشگران خارجي اقدام به سرقت مي کند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران، تصريح کرد: ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي و اقدامات فني، رد يکي از سارقان، زني به نام”الف- الف” از طايفه فيوج را در سرقت ها شناسايي کردند.

سرهنگ رستمي افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد، اين فرد با تعدادي از سارقان سابقه دار و حرفه اي طايفه فبوج ارتباط دارد، که در همين راستا با شناسايي خودروي وي، اين خودرو در يکي از محور هاي مواصلاتي استان توقيف شد.

رستمي با اشاره به سرقت بيش از 75 ميليون ريال ارز از گردشگران خارجي در شهرستان هاي رامسر و تنکابن، افزود: اعضاي اين باند پس از ناامن شدن استان، به استان هاي مرکزي کشور متواري شدند.

وي گفت: ماموران در ادامه با شناسايي مخفيگاه اين افراد در استان “همدان” در عملياتي مشترک، پنج عضو اين باند را دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران، گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اقرار کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *