انهدام باند سارقان مامورنما در غرب مازندران / سرقت ارز از گردشگران خارجی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان مامورنما در شهرستان های “رامسر و تنکابن” که از گردشگران خارجی سرقت می کردند، خبر داد .
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ “احمدرضا رستمی” با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامور انتظامی از مسافران و گردشگردان خارجی در غرب استان مازندران، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افرادی ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی، از مسافران و گردشگران خارجی اقدام به سرقت می کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و اقدامات فنی، رد یکی از سارقان، زنی به نام”الف- الف” از طایفه فیوج را در سرقت ها شناسایی کردند.

سرهنگ رستمی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، این فرد با تعدادی از سارقان سابقه دار و حرفه ای طایفه فبوج ارتباط دارد، که در همین راستا با شناسایی خودروی وی، این خودرو در یکی از محور های مواصلاتی استان توقیف شد.

رستمی با اشاره به سرقت بیش از ۷۵ میلیون ریال ارز از گردشگران خارجی در شهرستان های رامسر و تنکابن، افزود: اعضای این باند پس از ناامن شدن استان، به استان های مرکزی کشور متواری شدند.

وی گفت: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه این افراد در استان “همدان” در عملیاتی مشترک، پنج عضو این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *