كشف كالاي قاچاق 165 درصد افزايش يافت

فرمانده انتظامي استان با اشاره به برنامه ريزي مدون و اجراي عمليات هاي گسترده و مستمر با هدف اجرايي كردن سياست هاي اقتصاد مقاومتي افزود: كشف كالاي قاچاق در سال جاري از افزايشي 165 درصدي برخوردار است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “روح الامين قاسمي”  به تشريح اقدامات در برخورد با قاچاق كالا و ارز پرداخت و تاكيدكرد: پيامدهاي مناسب و مثبت مبارزه بي امان پليس با معضل قاچاق به تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي كمك شاياني مي کند.

وي از تشديد فعاليت هاي متنوع پليس در اين راستا خبرداد و خاطرنشان كرد: بي ترديد اقدامات نيروي انتظامي در رونق اقتصاد كشور و توليد ملي، سهم بسزايي دارد.

اين مسئول انتظامي بر تقويت تعامل و همپوشاني درون و برون سازماني تاكيدكرد و اظهارداشت: برنامه ريزي ها در اين راستا بايد به گونه اي باشد كه آثار آن به وضوح در سطح جامعه به ويژه در بازار مشهود باشد.

سردار قاسمي ادامه داد: از ابتداي امسال تا پايان مرداد ماه، كشف كالاي قاچاق در سطح استان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از رشدي 165 درصدي برخوردار بود.

وي اعلام کرد: در سال جاري بالغ بر 44 ميليارد و 379 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق در استان كشف شده است.

فرمانده انتظامي استان سمنان اين افزايش چشمگير را نتيجه كار انقلابي و فعاليت جهادي پليس و البته همراهي و تعامل هدفمند با ديگر سازمان ها و نهادها از جمله دستگاه قضائي برشمرد و حضور موثرتر و فعال تر شهروندان در برخورد با قاچاق را خواستارشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *