کشف کالای قاچاق ۱۶۵ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی مدون و اجرای عملیات های گسترده و مستمر با هدف اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: کشف کالای قاچاق در سال جاری از افزایشی ۱۶۵ درصدی برخوردار است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “روح الامین قاسمی”  به تشریح اقدامات در برخورد با قاچاق کالا و ارز پرداخت و تاکیدکرد: پیامدهای مناسب و مثبت مبارزه بی امان پلیس با معضل قاچاق به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی کمک شایانی می کند.

وی از تشدید فعالیت های متنوع پلیس در این راستا خبرداد و خاطرنشان کرد: بی تردید اقدامات نیروی انتظامی در رونق اقتصاد کشور و تولید ملی، سهم بسزایی دارد.

این مسئول انتظامی بر تقویت تعامل و همپوشانی درون و برون سازمانی تاکیدکرد و اظهارداشت: برنامه ریزی ها در این راستا باید به گونه ای باشد که آثار آن به وضوح در سطح جامعه به ویژه در بازار مشهود باشد.

سردار قاسمی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، کشف کالای قاچاق در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشدی ۱۶۵ درصدی برخوردار بود.

وی اعلام کرد: در سال جاری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان این افزایش چشمگیر را نتیجه کار انقلابی و فعالیت جهادی پلیس و البته همراهی و تعامل هدفمند با دیگر سازمان ها و نهادها از جمله دستگاه قضائی برشمرد و حضور موثرتر و فعال تر شهروندان در برخورد با قاچاق را خواستارشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *