تصادف اتوبوس با ميني بوس كارگران سمناني

رئيس پليس راه استان از برخورد يك دستگاه اتوبوس با ميني­بوس كارگران شهرك صنعتي سمنان خبر داد و گفت: در اين حادثه 10 تن مجروح و راهي بيمارستان شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حسن خسروجردي” از وقوع سانحه  رانندگي در ساعت 23:30 ديشب در محور “دامغان -سمنان” خبر داد.

وي افزود: در اين حادثه كه در كيلومتر 97 اين محور و در محل سرازيري كوهپايه اتفاق افتاد، يك دستگاه اتوبوس ولوو و يك دستگاه ميني­بوس بنز با هم برخورد كردند.

خسروجردي به حضور سريع پليس و يگان­هاي امدادي به محل حادثه اشاره و تصريح كرد: در اين سانحه ترافيكي، راننده و پنج نفر از مسافران اتوبوس و چهار تن از مسافران ميني­بوس مجروح و راهي بيمارستان شدند.

به گفته اين مسئول انتظامي خودروي اتوبوس از مشهد به سمت تهران در حركت بوده که در برخورد با ميني­بوس سرويس كارگران شهرك صنعتي سمنان دچار سانحه شد.  علت اين حادثه نقص فني در سيستم ترمز اتوبوس اعلام شد.

رئيس پليس راه استان سمنان با بيان اينكه مصدومان اين حادثه حال مناسبي دارند و بيشتر آسيب ديدگي ها سطحي بوده است، به عموم رانندگان وسايل نقليه توصيه كرد: خودروي خود را همواره و به ويژه در مسيرهاي طولاني به صورت مستمر بازديد و از صحت سيستم هاي فني آن اطمينان حاصل كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *