برقراري امنيت اخلاقي مطلوب در گرو نهادينه سازي امر به معروف ونهي از منکر

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر لزوم نهادينه سازي امر به معروف ونهي از منکر در جامعه گفت:اگر امربه معروف ونهي از منکر درجامعه نهادينه شود قطعا جامعه اي با امنيت اخلاقي بسيار مطلوب خواهيم داشت.

به گزارش سادس به نفل از پايگاه خبري پليس،سردار “حاجي محمدمهديان نسب” درکميسيون اطلاعات وامنيت اخلاقي ،گفت:همه در جامعه بايستي به موضوعات امنيت اخلاقي حساس باشيم و به سادگي از کنارمسائل اخلاقي عبور نکنيم.

سردارمهديان نسب ادامه داد:حجاب وعفاف لازم و ملزوم يکديگرهستند و پليس در هرمقطعي بايد نسبت به موضوع عفاف وحجاب حساس باشد.

اين مقام انتظامي در ادامه با تاکيد بر لزوم نهادينه سازي امربه معروف ونهي از منکر در جامعه گفت:اگر امربه معروف ونهي از منکر درجامعه نهادينه شود قطعا جامعه اي با امنيت اخلاقي بسيار مطلوب خواهيم داشت.

وي در ادامه با بيان اينکه امر به معروف و نهي از منکر يكي از مهم ترين واجبات اجتماعي دين اسلام است، اظهار داشت: اين فريضه حياتي در ايجاد و برقراري امنيت اجتماعي نقش اساسي دارد.

سردار مهديان نسب تصريح کرد: امنيت، انسجام، بقاي جامعه، وحدت، اجراي مطلوب احكام و دستورات الهي، برقراري عدالت اجتماعي، آباداني و سازندگي در جامعه، خير و سلامتي، قدرتمندي مومنان، تضعيف جبهه نفاق و شكوفايي اقتصادي از مهمترين ثمره هاي احياء فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه مي باشد.

وي با اشاره به اينکه فرماندهي انتظامي استان جزو رتبه هاي برتر در حوزه امنيت اخلاقي در ناجا است، بيان داشت: بحمدالله با تلاش کارکنان پليس استان و همچنين رعايت شهروندان عزيز در حوزه امنيت اخلاقي  مشکل خاصي نداريم.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان اين جلسه بيان داشت: امنيت و آرامش اجتماعي بدون حضور پليس در جامعه ميسر نخواهد شد، لذا همکاري و همياري در ايجاد امنيت پايدار و احياء فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه بيش از پيش نياز است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *