کشف 120 ميليون ريال اسکناس جعلي در پاکدشت

فرمانده انتظامي استان از دستگيري باند جاعلان اسکناس هاي تقلبي و کشف 120 ميليون و 350 هزار ريال اسکناس جعلي در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “عبدالرضا ناظري” فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت: ماموران انتظامي شهرستان پاکدشت پس از اطلاع از اينكه افرادي اقدام به توزيع و پخش چك پول هاي جعلي در سطح شهر مي كنند، دستگيري عامل يا عاملان وقوع جرم را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: با تلاش ماموران و با انجام شگرد هاي خاص پليسي و رصد اطلاعاتي اعضاي اين باند و محل اختفاي آنها شناسايي شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين محل،126 برگ چك پول 500 هزار ريالي، 188 برگ اسکناس 100 هزار ريالي، 45 برگ اسکناس 50 هزار ريالي و مقادير زيادي اسکناس جعلي چاپ شده و برش نخورده به همرا آلات و ادوات جعل تراول و اسکناس و يک قبضه سلاح سرد كشف شد.

سردار ناظري، ارزش ريالي اسکناس هاي جعلي مکشوفه را 123 ميليون و 350 هزار ريال اعلام و تصريح کرد: تمام اعضاي اين باند سه نفره دستگير و جهت طي مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با بيان اينکه شهروندان مي توانند تخلفات و موارد مشکوک را به وسيله شماره 110 به اطلاع نيروي انتظامي برسانند، يادآور شد: پليس با مجرمان و تبهکاراني که قصد اخلال در امنيت و آرامش شهروندان را دارند برابر قانون و به شدت برخورد خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *