کشف ۱۲۰ میلیون ریال اسکناس جعلی در پاکدشت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند جاعلان اسکناس های تقلبی و کشف ۱۲۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال اسکناس جعلی در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت پس از اطلاع از اینکه افرادی اقدام به توزیع و پخش چک پول های جعلی در سطح شهر می کنند، دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تلاش ماموران و با انجام شگرد های خاص پلیسی و رصد اطلاعاتی اعضای این باند و محل اختفای آنها شناسایی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این محل،۱۲۶ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی، ۱۸۸ برگ اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی، ۴۵ برگ اسکناس ۵۰ هزار ریالی و مقادیر زیادی اسکناس جعلی چاپ شده و برش نخورده به همرا آلات و ادوات جعل تراول و اسکناس و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار ناظری، ارزش ریالی اسکناس های جعلی مکشوفه را ۱۲۳ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال اعلام و تصریح کرد: تمام اعضای این باند سه نفره دستگیر و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه شهروندان می توانند تخلفات و موارد مشکوک را به وسیله شماره ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند، یادآور شد: پلیس با مجرمان و تبهکارانی که قصد اخلال در امنیت و آرامش شهروندان را دارند برابر قانون و به شدت برخورد خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *