تمجید گواردیولا از ستاره جوان تیمش بعد از بازی با وست بروم


پپ گواردیولا

پپ گواردیولا بعد از پیروزی برابر وست برومویچ به تمجید از عملکرد لروی سانه پرداخت.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی دیشب (شنبه) در هفته‌ دهم لیگ برتر  فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه‌ ۳ بر ۲ از سد  وست برومویچ بگذرد تا روند پیروزی‌های تیم گواردیولا در لیگ برتر فوتبال انگلیس حفظ شود.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش برابر وست برومویچ در نشست خبری خود با تمجید از عملکرد  لروی سانه، گفت‌: اول از همه باید این را بگویم که از کسب این پیروزی سخت خوشحال هستم. می‌دانستیم که بازی دشواری را پیش رو داریم. در هر بازی هم نمی‌شود چهار یا پنج گل به ثمر رساند. به همین خاطر سعی کردیم با دقت بسیار زیاد در مسابقه حاضر شویم. از سانه به خاطر درخشش خوبی که در این بازی داشت، تشکر می‌کنم. او استعداد شگرفی در تیم دارد و همیشه بازی‌های موثری ارائه می‌دهد. سانه بازیکن جوانی است که می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

منچسترسیتی بعد از ۱۰ هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ۲۸ امتیاز دست یافته است تا بهترین شروع تاریخ این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

سرمربی ‌اسپانیایی منچسترسیتی در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: همین که پیروز  میدان شدیم خیلی اهمیت دارد. وقتی که بازی یک بر یک شد نترسیدیم و عملکرد خوب خودمان را نشان دادیم. متاسفانه حریف سه شانس گلزنی داشت که توانست دو گل به ما بزند. در یک ورزشگاه خیلی سخت به پیروزی رسیدیم. با این حال باید به این فکر کنیم که در آینده هم بتوانیم به همین منوال ادامه‌ دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *