جودو گرنداسلم ابوظبی/ حضور ملایی در رده بندی، حذف فتحی‌پور و بریمانلو


سعید ملایی

در جریان دومین روز ار رقابت های جودو گرنداسلم ابوظبی، فتحی پور و بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم حذف شدند و سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش سادس، در جریان دومین روز از رقابت‌های جودوی گرنداسلم ابوظبی، سه نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند که فتحی پور و بریمانلو حذف شدند و سعید ملایی نیز در وزن ۸۱ – کیلوگرم برای مدال برنز به روی تاتامی خواهد رفت.
در وزن 73-کیلوگرم محمدمحمدی بریمانلو و مهدی فتحی ‌پور برای ایران به روی تاتامی رفتند که هر ۲ با ضربه فنی مقابل رقبایشان در همان دور نخست حذف شدند.
 فتحی پور دور اول به مصاف نماینده روسیه رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه ایپون شد و از دور رقابت ها کنار رفت. نماینده روسیه مدال طلای گراند اسلم دوسلدروف را در کارنامه خود دارد.
محمد بریمانلو دیگر نماینده ایران در وزن 73- کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه به مصاف نماینده امارات رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه ایپون شد و او نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.این جودوکار عنوان سومی قهرمانی جهان در سال 2014 را در کارنامه خود دارد.
اما در وزن 81- کیلوگرم سعید ملایی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد سپس در دور دوم حریف خود از پرتغال را ایپون کرد. وی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه ایپون شد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله برابر حریفی از کانادا به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.
ملایی برای کسب مدال برنز به مصاف داگواسورن از مغولستان می رود.  
دیروز(پنج شنبه) نیز محمد رشنونژاد در وزن ۶۰- و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.
هدایت ۶ جودوکار اعزامی ایران به این رقابت ها بر عهده محمد منصوری سرمربی رده بزرگسالان است.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *