براری: علی مرادی سر من را برید/ از وزنه برداری خداحافظی می کنم


براری

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران با انتقاد شدید از شورای عالی فنی گفت: حق من نبود که از تیم ملی خط بخورم و برخی از اعضای شورای فنی را به خدا واگذار می کنم و از وزنه برداری هم خداحافظی می کنم.

محمدرضا براری پس از کنار گذاشته شدن از تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در گفت‌وگو با سادس، بیان‌ کرد: چرا آقای کاظمی نژاد آن قدر هل بود که سریع اعلام کند که من کنار گذاشته شده ام؟  چرا این کار از طریق روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری و با اعلام رسمی صورت نگرفته است.

شب گذشته (چهارشنبه) که جلسه شورای فنی برگزار شد، من به طور اتفاقی متوجه شدم که آقایان کاظمی نژاد و باقری همان کاری که با بهادر مولایی کرده‌اند را سر من هم آوردند.

او ادامه‌ داد: سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری قبلا اعلام کرده بود که سه رکوردگیری داریم. من در دو رکوردگیری قبلی توانستم موفق شوم و سرمربی به ما نگفت که رکوردگیری روز گذشته بین من ، علی هاشمی و سلیمانی بود وگرنه دیوانه نبودم که با این تجربه ۱۸۱ در یک ضرب را شروع کنم ،‌ بلکه من هم مانند سلیمانی با وزنه‌ پایین‌تری کارم را شروع می‌کردم که در تیم‌ ‌ملی بمانم.

براری ادامه‌ داد: نمی دانم که چه مشکلی با وزنه‌برداران مازندران دارند. همایون تیموری چون همشهری سرمربی تیم‌ ‌ملی است، او را در اردو نگه داشتند. علیرضا سلیمانی هم شاگرد اصغر ابراهیمی مربی تیم‌ ‌ملی است.  تیموری دو رکوردگیری قبلی اوت کرد و چرا او را خط نزدند. خواهش می‌کنم که از سایر ملی‌پوشان سوال کنید که واقعا حق براری بود که از تیم‌ ‌ملی خط بخورد یا خیر.

براری با انتقاد از اعضای تشکیل دهنده شورای فنی وزنه‌برداری، خاطر نشان کرد: از آقایان مرادی و کاظمی نژاد سوال دارم باقری کجای وزنه‌برداری قرار دارد که برای من تعیین تکلیف می‌کند. در صورتی که ما افراد صاحب نظری مانند کورش باقری و رضازاده را داریم که بیرون از گود قرار دارند. شورای فنی چهار، پنج نفر از کارمندان و حقوق بگیران فدراسیون وزنه‌برداری هستند و معلوم است که هر چه رییس فدراسیون بگویند آنها نیز آن را تایید می‌کنند و از قبل چیده شده بود که من را خط بزنند.  حق من این نبود و کسی را هم نداریم که از حق ما دفاع کند و علی مرادی سر من را برید.

او ادامه‌ داد: از کارشناسان وزنه‌برداری بپرسید کاری که با من کرده‌اند درست بود یا خیر؟ و مطمئن باشید که کسی آن را تایید نمی‌کند. من در اردوها ۱۸۶ یک ضرب و ۲۲۳ کیلوگرم دو ضرب را زده ام و می‌توانستم بیشتر از آن هم ضربه بزنم ، ولی بیرانوند نگذاشت.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران با اشاره به شرکت نکردن رستمی در رکوردگیری تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، تصریح کرد: کاظمی نژاد مدیر تیم‌های ملی می‌گوید تصمیمی که شورای فنی می‌گیرد قانون است و حالا سوال دارم که چرا کیانوش رستمی بدون خواستن نظر شورای فنی در رکوردگیری شرکت نکرد؟ اگر من هم در این رکوردگیری شرکت نمی کردم یقه من را نمی گرفتند؟ آقای کاظمی نژاد بیاید و جواب سوال‌های من را بدهد.

او افزود: برخی افرادی که در شورای فنی حضور دارند صاحب نظر نیستند، چرا که خاک وزنه‌برداری را نخورده اند. آقای باقری، یک پزشک است و سنگین‌ترین وسیله‌ای که بلند کرده است خودکارش بوده است. بنابراین نمی‌تواند از لحاظ فنی نظری بدهد. متاسفم  که برای فدراسیون  که من را با این همه سابقه و تجربه و با وجود مریضی خودم را می رسانم، اما در نهایت کنار گذاشته می شوم. من با ۴۵ روز تمرین به این رکوردها رسیده ام و خواستم که یک ماه به من وقت بدهند و اگر به رکورد مجموع ۴۲۰ کیلوگرم نرسیدم خودم به خانه می روم، اما آقای مرادی قبول نکرد و هر طور که بود می خواستند من را کنار بگذارند. من آنها را فقط به خدا واگذار می‌کنم. همچنین با وزیر ورزش و جوانان هم صحبت خواهم کرد که بداند افرادی که در شورای فنی هستند کارشناس نیستند.

براری در پایان اعلام کرد : به خاطر رفتارهای بد علی مرادی، کاظمی نژاد و افراد مثلا کارشناسی که در شورای فنی حضور دارند از وزنه‌برداری خداحافظی می‌کنم خیلی دوست داشتم چند سال دیگر در این ورزش بمانم اما با این رفتار دیگر بر نمی گردم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *