رجبی: هنوز قرارداد سرمربی تیم ملی امضا نشده است/ چند اردو برای تیم ملی هندبال پیش‌بینی کردیم


حضور بازیکنان هندبال در سادس - محمدرضا رجبی

دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید که هنوز قرارداد با سرمربی تیم ملی هندبال قطعی نشده است.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با سادس در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال اظهار کرد: همه کارهای مربوط به انتخاب سرمربی انجام شده است، ولی قرارداد امضا نشده است. به نتیجه نهایی برسیم نام او را اعلام خواهیم کرد. با گزینه سرمربی‌گری تیم ملی صحبت کردیم و قرار است به ایران بیاید تا قرارداد را نهایی کنیم. برای تیم ملی هم چند اردو پیش‌بینی کردیم که هر موقع تاریخ این اردوها قطعی شد اعلام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان ایران باشند می‌توانیم چندین اردو برگزار کنیم. اما اکنون بیش از نیمی از بازیکنان تیم در اروپا مشغول هستند. نزدیک به مسابقات آسیایی حدود یک تا یک ماه و نیم قبل از رقابت‌ها، اردوی تیم ملی با حضور لژیونرها دیده شده است. خدا را شکر بازیکنان از نظر بدنی آماده هستند و تنها باید هماهنگ شوند. چندین اردو و بازی برای آنها تدارک دیده‌ایم.

رجبی در پایان در مورد آرای کمیته انضباطی هندبال در مورد دیدار گچساران و سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر هندبال نیز گفت: روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی بازی ۱۰ بر صفر به سود گچساران شد. چند رای نیز صادر شد که باید بعد از تایید نهایی آنها را اعلام کنم.

به گزارش سادس، هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود که تیم ملی هندبال ایران در گروه یک با عراق و ژاپن همگروه است. این رقابت‌ها در چهار گروه و با حضور ۱۵ تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *