رضوانی: یک خطر جدی از سر فدراسیون شنا گذشت


محسن رضواني

رئیس فدراسیون شنا گفت: نقص فنی هواپیما خطرناک است و حالا که اتفاقی برای ملی‌پوشان و کسی رخ نداد، برای شکرگزاری باید قربانی داد.

به گزارش سادس، هواپیمای تیم ملی واترپلوی ایران که فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده بود با اعلام وجود نقص فنی بار دیگر در فرودگاه امام خمینی فرود آمد. تیم ملی واترپلوی ایران برای شرکت در رقابت‌های توسعه جهانی واترپو عازم کشور مالت است و به این ترتیب امشب 24 مهر ایران را به مقصد مالت ترک می‌کند.

محسن رضوانی در گفت و گو با سادس، در مورد اتفاقی که برای هواپیمای تیم ملی واترپلو افتاد،توضیح داد: نمی‌دانم چرا این مشکل پیش آمده است و فقط خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدی برای ملی‌پوشان واترپلو و سرنشینان دیگر این هواپیما پیش نیامده است.  باید برای شکر گزاری قربانی دهیم چون خطری جدی از سر فدراسیون شنا گذشته است.

او همچنین در این باره ادامه داد: این هوپیما ابتدا قرار بود در ارومیه بنشیند و از آن‌جا دوباره پرواز کند. سرنشینان خارجی دیگری هم در این پرواز بودند اما متاسفانه هواپیمای ترکیش به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی بازگشت و تنها می‌توانیم خدا را شکر کنیم چون می‌توانست اتفاقات بدتری رخ بدهد.

رضوانی با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای ملی‌پوشان واترپلو و بقیه‌ی سرنشینان این پرواز رخ نداده است، خاطرنشان کرد: تعداد پروازها در فدراسیون شنا زیاد است و سالیانه پروازهای زیادی را تیم‌های ملی تجربه می‌کنند اما خیلی خوشحالم که اتفاق بدی رخ نداد.

او در پایان افزود: هواپیمای تیم ملی واترپلو امشب عازم مالت می شود و فردا صبح(سه شنبه، 25 مهر) با خواست خدا در این کشور فرود می‌آید. تیم ملی دو مرحله تمرین خود در استخرهای این کشور ا برگزار می‌کند. خوشبختانه این اتفاق همزمان با بازی‌های تیم ملی نبود و برنامه‌های تیم ملی را مختل نکرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *