رجبی: سرمربی خارجی تیم ملی هندبال به زودی انتخاب می شود


حضور بازیکنان هندبال در سادس - محمدرضا رجبی

دبیر فدراسیون هندبال امیدوار است که تا قبل از رقابت‌های تونس کاپ انتخاب شود.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با سادس، در مورد انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: رایزنی‌هایی را کرده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که مربی خارجی فوق‌العاده‌ای برای تیم‌ ‌ملی انتخاب کنیم که هم از نظر رزومه کاری در حد بالایی باشد و هم تیم‌های آسیایی را به خوبی بشناسد. مربی خوب زیاد است، اما اگر آسیا را به خوبی نشناسند کار را سخت می‌کند.

دبیر فدراسیون هندبال ادامه‌ داد: امیدوارم که تا قبل از رقابت‌های تونس کاپ سرمربی تیم‌ ‌ملی انتخاب شود. انتخاب سرمربی دیر شده است، اما خب مشکل این است که حتی اگر در شهریور امسال سرمربی را به ایران می آوردیم بازیکنان ما در ایران نبودند. اکنون کمی صبر کنید، تا قرارداد منعقد نشود، نمی توانیم در مورد گزینه‌ها حرفی بزنیم.

رجبی خاطر نشان کرد: لژیونرهای ما در تیم‌ها و رقابت‌های خوبی حضور دارند و تنها هماهنگی برای تیم‌ ‌ملی نیاز است.

دبیر فدراسیون هندبال تاریخ برگزاری اردوهای تیم‌ ‌ملی را آخر مهر ماه اعلام کرد: آخر این ماه یعنی حدود ۲۹ مهر ماه اردوهای تیم‌ ‌ملی تشکیل می‌شود و لژیونرهای ما در آن حاضر خواهند شد. این اردوها در روزهایی است که در تقویم فدراسیون جهانی برای آن برنامه‌ریزی شده است. بنابراین می‌توانیم لژیونرها را در اختیار بگیریم.

او ادامه‌ داد: رقابت‌های تونس کاپ به صورت چهار جانبه و با حضور تیم‌های ایران، تونس، عربستان و بحرین سوم تا هفتم آبان ماه برگزار می‌شود. ما می‌توانیم در این رقابت‌ها لژیونرها را در اختیار داشته باشیم.

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی در فدراسیون حاضر است یا خیر؟ گفت‌: بله. رحیمی به فدراسیون می‌آید.

همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان برای بدهی‌های فدراسیون پولی را پرداخت کرده است یا خیر؟ گفت‌: نه. هزار تومنی خارج از بودجه فدراسیون به ما پرداخت نشده است.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد برگزاری لیگ برتر هندبال نیز ، خاطر نشان کرد: تاکنون لیگ خوبی داشتیم. نتایج بازی‌ها بسیار به هم نزدیک است. تقریبا بازیکنان در کل تیم‌ها پخش شده‌اند.

او  در پایان در مورد انصراف سرمربی تیم هندبال هپکو اراک نیز، گفت‌: صحبت‌هایی مبنی بر انصراف شنیده بودم. هپکو اراک مشکلاتی دارد و مسلماً مربیان و بازیکنان نیز تحت فشار هستند، اما من امیدوارم که این مشکلات مرتفع شود و رضایی که از مربیان پر سابقه و پر تلاش هندبال هستند به تیم بر گردند.  فدراسیون تلاش می‌کند که این مربی خوب حفظ شود.

انتهای پیام  

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *