آغاز ثبت نام از متقاضیان انتخابات ریاست فدراسیون ورزش سه گانه


ورزش سه گانه

طبق اعلام دبیر فدراسیون ورزش سه گانه ثبت نام از متقاضیان انتخابات ریاست از سوم مهر آغاز شده است.

به گزارش سادس، علیرضا صفری دبیر فدراسیون و دبیر مجمع انتخاباتی سه گانه اظهار کرد: برابر اعلام وزارت محترم ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش سه گانه می باید در آذر ماه امسال برگزار گردد. به همین خاطر پس از درج اطلاعیه ثبت نام در روزنامه خبر ورزشی مورخه: اول مهر ۱۳۹۶ و هم چنین سایت ها و پایگاه خبری های مختلف از جمله سایت و کانال اطلاع رسانی فدراسیون این ثبت نام از سوم مهر آغاز شده است.

وی در ادامه افزود:  این ثبت نام به مدت ۱۰ روز کاری و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن کلیه مدارک متقاضیانی که داری شرایط مورد نیاز این سمت می باشند جهت احراز صلاحیت به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد. تاریخ دقیق مجمع پس از مشخص شدن صلاحیت ها به اطلاع کلیه نامزدها و هم چنین اعضای مجمع خواهد رسید.

صفری در پاسخ به این سوال شرایط لازم برای متقاضیان چیست، اظهار داشت: التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۷۰ سال، حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا معادل مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان، نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر و محرومیت از حقوق اجتماعی بر اساس احکام قطعی مراجع قضایی ذی صلاح در زمان ثبت نام و انتخابات، عدم اعتیاد به مواد مخدر، دارا بودن سابقه قابل قبول مدیریت بر اساس تبصره ۲ ذیل ماده ۶ آئین نامه انتخابات فدراسیون های ورزشی، تایید رسمی مراجع ذی ربط از جمله شرایط لازم برای کاندیداتوری این پست است.

انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *