واکنش ساری بعد از پیروزی برابر فاینورد


مائوریسیو ساری

سرمربی ناپولی از پیروزی که تیمش برابر فاینورد به دست آورد خوشحال است البته او از گل خوردن در دقایق پایانی ناراحت است.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مدیاست، ناپولی توانست در دیدار برابر فاینورد در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد تا نخستین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ قهرمانان به دست آورد.

ساری، سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از بازی این گونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: بسیار خوشحالم توانستیم پیروز این دیدار حساس شویم. خوردن گل در ثانیه های آخر بازی نگران کننده است و نباید چنین چیزی برای یک تیم رخ دهد. به همین خاطر است که در فوتبال هیچ گاه یک گل اندوخته خوبی نیست.

او ادامه‌ داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما متاسفانه یک بار دروازه ما باز شد. سه یار هجومی ما باید در کارهای دفاعی هم شرکت کنند. اگر می‌خواهیم  شانس پیروزی داشته باشیم باید همه با همه حمله و همه با همه دفاع کنیم.

سرمربی ناپولی همچنین در پایان سخنان خود، گفت‌: بعضی از بازیکنان ناپولی در این دیدار بسیار خسته بودند و به همین خاطر خواستار کم شدن تعداد تیم ها در سری A هستیم. ما در 20 روز هفت بازی داشته‌ایم. از 23 بازیکنی که در اختیار داریم 15 بازیکن در تیم‌های‌ ‌ملی کشور خود هم بازی می‌کنند و طبیعی است در چنین حالتی بازیکن بسیار خسته شود.

انتهای پیام

}

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *