نتایج سوارکاران ایران در بازیهای داخل سالن/ طراحی مسابقات توسط یک ایرانی


سوارکاری پرش با اسب

بارها از سوی بلندگوی سالن برگزاری مسابقات پرش با اسب به طراح ایرانی این مسابقات اشاره شد.

به‌ گزارش ‌سادس، مسابقات انفرادی پرش با اسب بازی های داخل سالن از صبح امروز (شنبه) آغاز شد. علی رحمتی، سوارکار کشورمان به دلیل افتادن از روی اسب حذف شد تا امیرحسین حبیبی و داود پوررضایی راهی مرحله فینال شوند.

خلیلی رئیس فدراسیون اسب سواری هم از نزدیک نظاره گر مسابقات است. مربی سوارکاران ایرانی وان پاسچن از بلژیک است.

طراح مسیر مسابقات پرش با اسب فرد ایرانی به نام رامین شفیعی است که بارها از بلندگوی ورزشگاه به او و تیمش اشاره شد و از او تقدیر کردند.

شفیعی در این باره گفت‌:  من طراح مسیر مسابقات پرش با اسب هستم که از سوی فدراسیون جهانی برای طراحی این مسیر معرفی شدم. من جزو معدود طراحان بین‌المللی هستم که طراحی مسیرهای اسب سواری در آمریکا، کانادا، استرالیا و اروپا را بر عهده داشته ام.

وی افزود: از سال 2001 طراح بین‌المللی بوده، اما در ایران تنها سالی یک بار طراحی مسیرهای پرش با اسب را بر عهده داشته ام. در بازی های داخل سالن، در تیم من سه ایرانی به همراه یک نفر از گرجستان حضور دارند.

طراح مسیر پرش با اسب بازی های داخل سالن عشق آباد ترکمنستان، تصریح کرد: یک سال است عضو پرش با اسب کنفدراسیون آسیا شده ام و در سال های فعالیتم باید به طراحی مسابقات فینال نونهالان جهان اشاره  کنم. ضمن این که عضو کمیته بین‌المللی طراحی مسیر پرش با اسب المپیک آتن بودم.

انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *