صعود علی اکبری، تیزتک و قنبری به نیمه نهایی رقابت های کوراش/ حذف هر سه نماینده بانوان


کوراش

در ادامه بازی های داخل سالن آسیا نمایندگان زنان و مردان کوراش ایران به روی تشک رفتند.

به‌ گزارش ‌سادس، ششمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال برگزاری است و نمایندگان کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان به روی تشک رفتند.

در بخش بانوان زهرا نادری در وزن ۶۳ – کیلوگرم در بازی نخست مقابل پوآنگ از ویتنام مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ – کیلوگرم نیز ایران دو نماینده داشت که در بازی نخست راحله اصغری مقابل حریفی از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. بیدل نیز مقابل یانگ از چین تایپه ضربه فنی شد و مانند اصغری و نادربیگی از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش مردان نیز امید تیزتک در وزن ۷۳ – کیلوگرم مقابل حسن فلاح از عراق با ضربه فنی پیروز شد،  در یک هشتم نهایی نیز با پارتا از هند با ضربه فنی پیروز و راهی دور یک چهارم نهایی شد و منصور بیگ از افغانستان را ضربه و راهی نیمه نهایی شد. تیزتک برای راه یابی به فینال باید از سد نماینده ازبک بگذرد.

در وزن  ۶۶ – کیلوگرم قنبرعلی قنبری در یک هشتم نهایی حریف تاجیکستانی خود را با ضربه فنی شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز جکی از هند را سه بر صفر شکست داد و ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۱ – کیلوگرم نیز الیاس علی اکبری در یک هشتم نهایی گوآن از ویتنام را شکست داد. در یک چهارم نهایی نیز با شکست حریف افغانستانی خود ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد تا با نماینده چین تایپه رقابت کند.

به روز رسانی می‌شود…

}

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *