سیلوا: سیتی برای موفقیت در لیگ قهرمانان به شانس نیاز دارد


برناردو سیلوا

هافبک جدید منچسترسیتی امیدوار است برای موفقیت در لیگ قهرمانان شانس با این تیم یار باشد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی بعد از ناکامی در سال گذشته لیگ قهرمانان امسال در اولین دیدار باید در هلند به دیدار فاینورد برود. سیتی در فصل نقل و انتقالات خریدهای زیادی داشت و حالا امیدوار است بتواند نتیجه بهتری در این رقابت‌ها کسب کند.

برناردو سیلوا یکی از بازیکنان جدید سیتی که از موناکو خریداری شد درباره حضور سیتی‌زن‌ها در این رقابت‌ها گفت: وقتی در تیم بزرگی چون منچسترسیتی بازی می‌کنید باید برای قهرمانی در همه رقابت‌ها تلاش کنید. لیگ قهرمانان تورنمت سخت و دشواری است و ما امیدواریم که بتوانیم امسال به موفقیت برسیم. برای رسیدن به این کار نیاز داریم که متحد و با تمرکز پیش برویم و البته شانس نیز باید با ما یار باشد چون فاصله تیم‌ها در لیگ قهرمانان خیلی کم است.

سیلوا ادامه داد: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان نیست ولی برای این که قهرمان این رقابت‌ها شوید باید شهامت این را داشته باشید که که برای قهرمانی تلاش کنید. فعلا به اولین دیدار با فاینورد فکر می‌کنیم که قهرمان لیگ هلند است و بازی دشواری برابر آنها داریم. هر تیمی که در لیگ قهرمانان حاضر است حتما با شایستگی به این رقابت‌ها رسیده و بنابراین بازی نزدیکی خواهیم داشت.

انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *