آمادگی یگان ویژه ناجا برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین


معاون عملیات یگان‌های ویژه ناجا از آمادگی کامل یگان ویژه برای تسهیل در تردد، خدمت‌رسانی و امنیت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  سادس، سرهنگ «محمد کرمی» در جلسه برنامه‌ریزی اربعین حسینی(ع) در مرز مهران با بیان اینکه در اربعین امسال تردد زوار در مرز مهران بیشتر از سال گذشته خواهد بود، اظهار کرد: در ارزیابی به عمل آمده از مرز مهران باید کارهای عمرانی نیمه ‌تمام قبل از مراسم اربعین به اتمام برسد تا شرایطی فراهم شود در اربعین امسال زائرین در تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به این که سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می پذیرد، افزود: باید با احصاء نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه‌های بهتر و دقیق‌تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم .

معاون عملیات یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه همچنان خروجی رسمی مهران به عنوان مسیر و کانون اصلی تردد زائران برای شرکت در آیین اربعین حسینی است، بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای انجام سهل و روان تردد زائران و میزبانی مناسب آنها تاکید کرد .

کرمی در ادمه با بیان اینکه نیروی انتظامی از مبداء تا مقصد، زائران را هدایت می‌کند به آنها توصیه کرد ضمن توجه به اطلاعیه‌های پلیس هنگام سفر، مدارک و اسناد مسافرتی خود را همراه داشته باشند زیرا تنها سندی که در عراق اعتبار دارد، گذرنامه است .

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه برنامه‌ریزی جهت تسهیل در امر تردد و امنیت زائرین آغاز کرده است، عنوان کرد: امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی‌شود لذا علاقمندان جهت شرکت در این مراسم معنوی از الان برای گرفتن ویزا و گذرنامه و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند .

معاون عملیات یگان‌های ویژه ناجا در خاتمه از تمهیدات یگان ویژه برای کنترل تردد و برقراری نظم و امنیت هنگام رفت و بازگشت زائران خبر داد و تاکید کرد: تامین نظم و امنیت مسیر تردد زائران به سمت عراق و عتبات عالیات در شهر مهران اولویت نخست قرارگاه ظفر خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *