اجرای طرح حریم توقف ممنوع در حیطه مدارس حادثه خیز/ محدودیت حفاری‌ معابر از 20 شهریور

 

به گزارش سادس، مازیار حسینی در جلسه هماهنگی استقبال از مهر شهرداری تهران با اشاره به ایجاد محدودیت های لازم برای انجام حفاری های غیرمجاز از تاریخ 20 شهریور تا 10 مهرماه گفت: امسال طرح آزمایشی اتوبوس مدرسه را در دستور کار قرار دادیم. این اتوبوس در ساعاتی که بچه ها به مدرسه می روند و بازمی گردند، در سرفاصله معینی دانش آموزان را جمع آوری می کند. قرار است این طرح در دو منطقه 4 و 8، با استقرار 3 خط با فاصله 300 تا 350 متر حدود 62 مدرسه را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا ماشینی که برای سرویس مدرسه استفاده می شود استاندارد است، تاکید کرد: با همکاری آموزش و پرورش در چند سال گذشته بحث سرویس مدارس را دنبال کردیم اما خودروها استاندارد نبود. بر این اساس، قرار است 150 دستگاه خودرو استاندارد وارد مدار شود. این ماشین ها از امکانات ایمنی خوبی همچون کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان، ترمز و … برخوردارند. البته در صورت عملکرد مناسب این خودرو در آینده می توان برای اردوهای دانش آموزی نیز از این وسیله استفاده کرد.

حسینی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی ناوگان های مترو و اتوبوسرانی هم در حالت فوق العاده قرار می گیرند و غیر از مرکز کنترل ترافیک اصلی، 6 مرکز کنترل ترافیک محلی هم داریم که از نزدیک شرایط محلی را منعکس می کنند.

براساس گزارش شهرنوشت، به گفته معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار است تا با همکاری پلیس طرح حریم توقف ممنوع جلوی مدارس به ویژه مدارس حادثه خیز که در خیابان اصلی قرار دارند، اجرا شود به طوری که تا قبل از مهر علامت گذاری و خط کشی های لازم انجام شود.

انتهای پیامd.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *