درخشش لژیونرهای هندبال ایران در لیگ ناسیونال رومانی


photo_2017-09-10_00-56-48.jpg

تیم‌های هندبال دینامو، استوا و کالاراشا که لژیونرهای ایرانی را در احتیار دارند در هفته دوم لیگ هندبال رومانی به برتری رسیدند.

به گزارش سادس، تیم‌های هندبال دینامو بخارست، استوا بخارست و کالاراشا که لژیونرهای ایرانی را در اختیار دارند در هفته دوم لیگ ناسیونال رومانی به برتری رسیدند.

برتری یاران برادران استکی، حیدری راد و موسوی

تیم دینامو بخارست رومانی که چهار لژیونر هندبال ایران سجاد و الله کرم استکی، علیرضا موسوی و سعید حیدری راد را در اختیار دارد در هفته دوم لیگ ناسیونال رومانی مقابل مانیور بایامار قرار گرفت و این تیم را با حساب ۳۶ بر ۲۵ مغلوب خود کرد. در این بازی الله کرم پنج گل، سجاد و موسوی هرکدام یک گل به ثمر رساندند. سعید حیدری راد نیز عملکرد خوبی در دروازه داشت.

تیم دینامو تاکنون با دو برد و داشتن شش امتیاز در رده اول لیگ ناسیونال رومانی قرار دارد.

برتری یاران باباصفری در لیگ ناسیونال رومانی

تیم استوابخارست رومانی که محسن بابا صفری کاپیتان و دروازه بان تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد نیز مقابل (Suseava) با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ پیروز شد.

محسن بابا صفری ۲۵ دقیقه درون دروازه بود.

تیم استوا بخارست نیز با داشتن شش امتیاز از دو بازی در رده دوم جدول لیگ ناسیونال رومانی قرار دارد.

درخشش نصرتی در هفته دوم لیگ رومانی

شاهو نصرتی عضو تیم کالاراشا رومانی است و توانست با به ثمر رساندن هفت گل، بهترین بازیکن تیم خود در هفته دوم لیگ ناسیونال رومانی باشد. یاران نصرتی در این هفته مقابل Lasi به میدان رفتند و توانستند بازی را با نتیجه ۲۷ بر ۲۸ پیروز شوند و با داشتن شش امتیاز و دو پیروزی در رده سوم جدول لیگ رومانی قرار بگیرند.

انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *