باور مرزبانان در صیانت از مرزها


فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه خانواده‌های مرزبانان در موفقیت‌های مرزی نقش موثری دارند، گفت: شعار "من یک انقلابی‌ام"؛ باور مرزبانان در صیانت از مرزهای کشور، تحقق اهداف و خدمت رسانی به مردم عزیز است.

به گزارش سادس و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جمع خانواده‌های کارکنان ستاد مرزبانی با بیان اینکه امروز مرزبانی افتخار دارد که در تامین امنیت ملی تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: سرباز، درجه‌دار، افسر، خانواده مرزبانان  و … در این امنیت آفرینی نقش بسزایی دارند و باید قدردان پدران و مادران، همسران و فرزندان مرزبانانی باشیم که در نیل به اهداف در کنار و همراه ما هستند.  

وی با بیان اینکه اگر خدمات مرزبانان نبود، به فرموده مقام معظم رهبری”ناامنی از مرزها به داخل کشور می‌آمد”، افزود: مرز؛ جایگاه مهمی دارد، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ “مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است”، می‌توان  متوجه اهمیت جایگاه مرز و مسئولیت مرزبانان شد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به سختی کار مرزبانان در مناطق مختلف جغرافیایی، ادامه داد: مرزبانان غیور در شرایط مختلف اقلیمی، جغرافیایی و در مقابله با هرگونه تهدید و آسیبی “مقتدرانه” جانفشانی می‌کنند و امروز مرزبانان در جای جای ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی، خاکی و دریایی با بکارگیری تجهیزات نوین مرزی و با هوشیاری کامل از مرزها صیانت می‌کنند.  

وی  تصریح کرد: افتخار مرزبانان این است که امروز در تداوم راه شهدا حرکت می‌کنند. مرزبانان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و تا امروز توفیق خدمت و صیانت از مرزهای کشور را دارند.

سردار رضایی در ادامه  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیان عبارت”من یک انقلابی‌ام” بیان کرد: این عبارت معنادار و زیبا در بین مرزبانان یک باور و رویکرد است، این عبارت در باور مرزبانان؛   یعنی “من خستگی ندارم”، مرزبان خودش را با مادیات تنظیم نمی‌کند بلکه با “تکلیف” ادای دین می‌کند”، این جمله و عبارت زیبا در مرزبانی، یک ” باور”  و “رویکرد” است و تحقق  این رویکرد به امنیت مثال زدنی کشور منتج می‌شود.

سردار رضایی گفت : همواره باید رویکردمان این باشد که سرباز خوبی برای امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم و وظیفه شناسی و عمل به تکلیف در مقابل کشور، نظام  و ولایت را سر لوحه امور قرار دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *